De tussenzool op de originele Kiger was leuk, maar over het algemeen voelde het net iets te zacht. Met name de hiel van de originele Kiger was veel te zacht (hij had een dubbele dichtheid
Nike Air Max Thea Femme schuim met een zachtere samenstelling in de hiel), waarvan ik denk dat het de meeste instabiliteitsproblemen veroorzaakte die ik op technisch terrein met die schoen ervoer. De Kiger 2 is in de loop van de tijd geüpdatet met een enkelvoudige tussenzool en voelt over het algemeen steviger aan. Het resultaat, hoewel ik het DNA van de schoen niet veranderde, was een enorme verbetering voor mij. Het maakte een schoen die op zijn best dubieus was op technisch terrein tot een schoen die het bereik van vrijwel alle trailomstandigheden kon dekken. Als zodanig heb ik de Kiger 2 voor de helft van de Rut 50k gebruikt en het deed het erg goed op terrein dat het niet ideaal is ontworpen voor ... na die race
Adidas Gazelle Womens was ik ervan overtuigd dat ze de stabiliteitsproblemen op meer technisch terrein hadden opgelost. Er zijn niet veel races in de VS die meer technisch terrein dekken dan de Rut 50k.
Hoewel de
Nike Internationalist Dames rit stapsgewijs scherper en steviger is, moet je daar niet mee worden uitgeschakeld als je de voorkeur geeft aan zachtere schoenen. Het is niet eens in de buurt van de stevigste schoen die ik heb gelopen, en voelt nog steeds zachter aan
Nike Blazer Womens dan de meeste inov-8's, Merrells, of een schoen zoals de New Balance 110v1. De extra stevigheid geeft het meer stabiliteit, precisie, bescherming tegen stenen en ondersteuning voor langere runs. De middenzool-update is wat de schoen echt maakt. Het bovendeel is een toegevoegde bonus, maar de bovenste aanpassing alleen zou niet het grootste deel van de problemen die ik had met Kiger 1 hebben opgelost. De nieuwe tussenzool doet. Net als Terra Kiger 2 buitenzool. Zacht rubber in het midden, slijp (dat is veel harder) aan de buitenkant. Nog steeds niet gek op het ontwerp van de buitenzool, maar het hardere rubber aan de buitenkant houdt het beter vol.
Hier
Nike Air Max 90 Mujer Rosas ligt het laatste probleem dat ik had met de Kiger 1, en het blijft grotendeels onveranderd op de Kiger 2. Het ontwerp van de buitenzool is hetzelfde; niet de grootste IMO en nog steeds
Adidas NMD Mujer sport het belachelijke hielontwerp, hoewel ik het deze keer niet afgesneden heb. Dit lijkt te bevestigen dat de buitenzool ontwerp niet de belangrijkste boosdoener was in de instabiliteit van de hiel die ik voelde in de Kiger 1 (de zachte middenzool lijkt het probleem te zijn geweest). Het enige dat op de Kiger 2 buitenzool is veranderd, is het gebruik van een rubberen rubber op het buitenste rubberen onderdeel waar de Kiger 1 het zachtere, plakkerige rubber over de hele buitenzool had. Het voordeel hiervan is dat het gemalen rubber duurzamer is (veel harder rubber) en bijdraagt ??aan een iets preciezere rand.
Het hiellippatroon is nog steeds zo hinderlijk als voorheen. Het voegt gewoon gewicht toe terwijl het bijna geen bruikbare tractie biedt. Als ze
Nike Air Max 90 Heren de buitenzool kunnen inbellen zonder de rest van de schoen voor versie 3 in de war te
www.pierrerobyr.ch schoppen, is dit echt de beste all-round lichtgewicht trailschoen op de markt.