Een
Nike Air Presto Femme dag nadat de Spurs een play-offsplaats hadden veroverd met een overwinning op de
Nike Roshe Run Womens Sacramento Kings, kreeg de internationaal bekende schoenontwerper Jake Danklefs een telefoontje van een Spurs-apparatuurmanager - het team wilde 15 paar throwback-thema-speelschoenen klaar maken tegen vrijdag.
Met eenvoudige instructies om de retro fiestakleuren van de Spurs op te nemen, pakte Danklefs de schoenen donderdagochtend op en ging aan het werk.
Meer koppen
Spurs uitgeblazen door Warriors in Game 1
Ontmoet Jake Danklefs, de man achter de Spurs 'throwback Fiesta-schoenen
Spurs pronken met playoff-kicks en hebben het Fiesta-thema
Offici?le Sporen-playoff-uitrusting die in de Downtown-pop-upwinkel wordt verkocht
Danklefs zei
Adidas ZX 700 Mujer dat zijn kleine team 18 uur achter elkaar werkte en hem hielp om 18 paar schoenen compleet te maken - inclusief extra's op verzoek van Manu Ginobili, Danny Green en Rudy Gay.
"Ik wist dat het zwaar zou
www.joomlas.co.uk gaan worden, maar ik wist dat we de schoenen binnen de tijd moesten ontwerpen," zei Danklefs. "Schoenen hebben
Adidas Superstar Womens dagen nodig om te maken, of op zijn minst uren en uren en hiermee wist ik dat ik de schoenen moest ontwerpen met de tijdbeperkingen in gedachten en gewoon alles gedaan had met de esthetiek waarnaar ze op zoek waren."
In 2013 vroeg James aan Danklefs om een ??aantal
Adidas Campus Womens schoppen ter herinnering aan de overwinning van zijn team op de Spurs. Danklefs zei dat James vroeg om de schoenen voordat James en
Adidas EQT Support ADV Mujer de Miami Heat de Spurs zelfs hadden verslagen voor de
Nike Air Force 1 Damen titel.
Toen de Heat in 2013 de NBA-finale won, cre?erde Danklefs de schoenen voor James, die ze vervolgens op de cover van Sports Illustrated Kids ging dragen.
Als inwoner van San Antonio ligt zijn loyaliteit bij de Spurs.
Ondanks zijn klantenkring voor beroemdheden, zei
Nike Air Vapormax WomensDanklefs dat hij bestellingen van bijna iedereen zal aannemen en dat hij met uitbetaalde orders ongeveer negen maanden uit boekt. Hij zei dat hij zijn schoenen zou prijzen op basis van het ontwerp en de voltooiingsdatum waar mensen om vragen.
De 33-jarige schoenontwerper zei dat hij verzoeken om 'one-of-ones' zou honoreren, en ongeacht hoeveel iemand betaalt, hij zal geen schoen dupliceren die bedoeld is als een one-of-a-kind.
"Dat is het doel van maatwerk,"
Nike Air Max 2017 Womens zei Danklefs.