Gemakkelijk bereikbaar aan de noordkant vanuit Hyalite Canyon of het westen langs
Adidas Zx Flux Damen Gallatin Canyon Road. Er zijn eindeloze manieren om paden te verbinden voor lange, wilde dagen of snelle uitstapjes op en terug.
Hyalite Canyon is echt een zegen. In de buurt van Bozeman kan er veel verkeer de kloof opgaan, vooral op warme zomerdagen. Er zijn vijf primaire trailheads in Hyalite; ze vari?ren van gehandicapte toegankelijke Palisade Falls tot Blackmore Peak. Blackmore Peak is een 12 mijl heen en terug met 3800 voet hoogteverschil. Deze route biedt de gebruiker lange, beboste gedeelten, cirque-omkeringen en ongelooflijke weergaven. Blackmore Peak is een Bozeman-klassieker.
Rijdend langs de Gallatin Canyon-weg ten zuiden van Bozeman zijn er onbeperkte paden zowel aan de oostkant van de weg (Gallatin Range) als aan de westkant van de weg (Madison Range).
Storm Castle biedt een snelle, steile wandeling met een
Nike Air Max Zero Damen prachtig uitzicht en gemakkelijke toegang. Nog een Bozeman-klassieker.
Granaatberg is weer een snelle, steile wandeling die ook een oude uitkijkpost heeft.
Vanaf de Spaanse Peaks-weg heeft u toegang tot de Spaanse piek trailhead die verschillende paden biedt met heen en terug of shuttle-opties.
Vanaf Gallatin Canyon Road heeft u toegang tot een deel van het grote Madison-assortiment. Een shuttle die Spanish Creek trailhead met de Gallatin Canyon-paden verbindt, is Bear Basin bij Big Sky naar Spanish Creek trailhead. Deze shuttle is ongeveer 18 mijl en neemt je mee van grote, gletsjerrijke hooggelegen bergweiden, langs een visplek van wereldklasse (Mirror Lake) door lage zacht beboste paden. Dit is een echte aanrader en een relatief eenvoudige autowissel.
Als ik volkomen eerlijk ben, is dat omdat ik weet dat ik minder dan nul ritme
Nike Air Pegasus 89 Womens heb, en ik schaam me en voel me erg geremd - wat het tegenovergestelde is van wat je zou moeten zijn, maar ik ben een gespannen teef.
Maar ik ben op de een of andere manier naar TWEE danslessen gegaan deze week - een, ik realiseerde me niet waar ik mee bezig was op een evenement en belandde uiteindelijk Zumba-ing ... nog steeds niet mijn jam.
Maar vanavond wel! Mijn lieve New Balance-mensen nodigden me uit voor hun Girls Night Out-evenement. Het doel van deze nachten is om vrouwen een gratis, leuke manier te geven om over fitness te hechten in plaats van cocktails. (Of, hey, cocktails na ...) De instructeur vanavond was Krystal, een van onze Daily Burn-trainers. Ik vind het super belangrijk om onze DB-fam te ondersteunen / stalken, dus ik kon geen nee zeggen!
We ontmoetten elkaar in de NB-winkel aan de UES en liepen op de een
Nike Air Max 270 Damen of andere manier achter op de rest van de chat. Tegen de tijd dat we binnenkwamen, was de klas begonnen en de enige plekken die nog over waren, waren vooraan. Laat me je er nogmaals aan herinneren - ik hou niet van dansen en ben er niet goed in.
Maar ik had geen andere keuze dan mezelf voor de gek te houden en mijn kont af te dansen in deze schattige outfit die NB ons heeft gestuurd. (Top / jas / bh / legging / schoenen) Een korte opmerking over de outfit: ik hield van de jas, leggings en schoenen (de Zante-schoenen maken deel uit van mijn normale rotatie. Ik was geen Fresh Foam-gelovige toen het werd gelanceerd, maar ze heb het echt verbeterd, en het is een geweldige balans tussen responsief en ondersteunend nu.) De beha ... het was OK voor dans (behalve toen ze ons liet doen bergbeklimmers, maar de meeste beha's kunnen geen bergbeklimmers aan, om wees eerlijk), maar het zou niet werken voor iets hogere impact voor mij. Het shirt was super schattig ... op anderen, maar lang en strak doet mijn lichaam geen gunsten.
Terug naar het dansen! Ik was blij om Heather naast me te hebben, Ashley achter me, Mallory een paar plekken verder en de dame achter de microfoon te kennen. Het eerste nummer of twee waren, ehm, interessant ... en toen besloot ik om het gewoon los te laten. Als ik het ongemakkelijke meisje vooraan zou worden, zou ik de ongemakkelijke slechte danseres worden, niet het ongemakkelijke, stijve meisje vooraan. Dus ik hield mijn mond en danste. En het was eigenlijk best geweldig, en ik liep naar buiten met een heel ander type endorfine high.