RuneTrack Forums
It is currently Mon Mar 10, 2025 11:00 pm

All times are UTC [ DST ]

Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
PostPosted: Wed Jan 08, 2020 9:58 am 

DANK GOD dat is gebeurd. Ik wist dat er verschillende kleine glooiende heuvels op komst waren, maar dan zouden ze gevolgd worden met een behoorlijk significante Nike Internationalist Damen afdaling en een aantal vlakten.

Voor de craptastische weersomstandigheden was de crowd support nog steeds behoorlijk goed, hoewel ik de gebruikelijke crowd support van deze race mis!

Liz en ik hebben tijdens de race niet veel gepraat omdat we ons alleen maar wilden richten op niet-sterven, maar ik zou haar laten weten wat er aan de hand was en haar verhalen vertellen over mijn eerdere tijden tijdens deze race (2011 | 2012 | 2013.) Vanaf 2013 herinner ik me dat ik samen met mijn vriend Fiona de heuvel afdaalde bij het stuwmeer, en ze heeft het gewoon helemaal uitgebannen. Ik was blij voor deze afdaling, maar wist dat www.buenasreferencias.es dit betekende dat er veel flats over waren en niet veel downhill. Mijn benen en geest begonnen moe te worden en ik wist dat we lange stukken North Capitol en H Street hadden op komst.

Rond mijl 9/10 nam ik een kijkje op mijn horloge en begon wat wiskunde te doen. Liz’s PR is 1:54, en ik dacht dat we het misschien zouden kunnen breken of er dichtbij komen. Blijkt dat ik helemaal stom was, omdat we om 1:59 binnenkwamen.

Niets voelde geweldig, maar ook niets voelde verschrikkelijk, en in die laatste paar kilometers wilde ik stoppen en lopen. Maar ik had mezelf beloofd om niet op te geven in deze race en een sterke race te lopen, dus ik zou mijn belofte aan mezelf nakomen.

Na kilometers op de weg of het pad, krijgen we allemaal een beetje HANGRY (honger + rennen + boos). Als je al in Millican bent, stop dan bij het Hullabaloo Cafe,Nike Air Max 95 Donna beroemd gemaakt door Diners, Drive-Ins en Dives! Waarschijnlijk is het meer voedsel dan iemand ooit zou moeten eten, maar je hebt niet voor niets al die kilometers gereden! Hullabaloo is gehuisvest in een oude luchtstroomtrailer met uitgestrekte patio's eromheen. Buiten vind je spelletjes en zachte briesjes, terwijl binnen de typische eettafel is.

Als je op zoek bent naar iets lichters, ga dan terug naar de campus, schakel Jane in (zoals elke student probeert te doen tijdens sluitingstijd) en vind Mad Taco. Eigenaar en chef-kok, Peter Madden, voedt de mensen van College Station al jaren, of het nu in Cafe Eccell is (je favoriete date-keuze), Madden's (mijn keuze voor verjaardagsdiner) of Mad Taco (geef me dit elke dag alsjeblieft). Ze bieden een full-service bar, vol met unieke cocktails; seizoensgebonden taco's zoals langoesten Adidas Gazelle Damen en andouille worst; een prachtige patio en een korting voor de eerste hulp die de vrouw van deze brandweerman enorm waardeert. Ik beveel de gegrilde Mahi taco aan, maar mijn man zou erop staan ??dat je de Mad Morning probeert. Hoe dan ook, spoel het af met een dauwbessensoda, gemaakt door Boots Beverages (ook lokaal, ook geweldig) en geserveerd op de tap.

Cafe Capri is al jaren een stadslieveling. Het is een geweldig chique dadelrestaurant en biedt lichtere Italiaanse gerechten. Andere heerlijke lokale gewrichten zijn Cafe Eccell, Fritella's en Madden's. Elke plaats is een lokaal restaurant met één locatie dat bekend staat om klantenservice en de familiale sfeer. Je zult niet teleurgesteld zijn.

ANDERE: College Station is ook het epicentrum van franchises. Sommigen, je weet misschien uit de hele staat, maar ze zijn hier begonnen. Nike Air Max 90 Dames Wings-n-More, Freebirds Burrito's, Grub Burger, Laynes Chicken, Fuego Tortilla Grill, C&J BBQ, Blue Baker en Kolache Rolf zijn allemaal begonnen hier in Aggieland, en de lokale bevolking heeft een zeer sterk gevoel over welke locatie het beste is. En vraag het ons niet eens als we bij een concurrent willen eten.

Als je een voetbalfan bent, kom dan naar een thuiswedstrijdweekend. Elke achterklep die hun saus waard is, biedt je een bord met alles wat op de pit staat, langzaam en laag gekookt tot in de perfectie. Speel een spelletje wasmachines of cornhole, bekijk de Aggies BTHO de andere kerel en voer dan al die calorie?n en Nike Air Vapormax Damen al die stress in het bos af. We laten je graag rondleiden!

Profile  

PostPosted: Fri May 14, 2021 4:06 pm 

great that i found this forum. People here are great. Learned alot. Keep posting more www.hairextensionslexingtonky.com

Profile  

Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC [ DST ]