RuneTrack Forums
http://runetrack.com/forums/

Mizuno released red and white color Morelia Neo
http://runetrack.com/forums/viewtopic.php?f=5&t=7665
Page 1 of 1

Author:  janbouchra9 [ Wed Nov 08, 2017 7:03 pm ]
Post subject:  Mizuno released red and white color Morelia Neo

Waarom traditionele media niet doodgaan - en vier andere mythen van de digitale tijdperk die gedistilleerd zijn
Enkele jaren geleden begon de voorzitter van het beoordelingspaneel voor cyber creatief op het reclamefeest van Cannes zijn openingsopmerkingen door te verklaren: 'We zijn geen creatieve mensen meer. We Goedkope Nike air max 2017 Dames zijn uitvinders!' Ik vond deze proclamatie, een teken van mijn eigen veroudering, verontrustend. In feite lijden veel van ons aan de desoriëntatie die door de technologische verandering wordt veroorzaakt. Conventie is opgewonden, en de digitale wereld - een universum van bits en bytes, atomistische fragmentatie die traditie bespot - is alle variabelen, geen constanten. CEO's kijken naar het digitale beest zelf voor redding, bedwelmd door nieuwe manieren om het rendement op de investering te maximaliseren. Maar, in tegenstelling tot de conventionele wijsheid, is 'traditioneel' conceptueel denken nog steeds fundamenteel voor marketing. Ons nieuwe mandaat: het bereiken van Adidas Superstar Dames harmonie tussen de tijdloze merkbouw waarheid en de mogelijkheden die door digitale technologie worden ontbonden. Hier zijn vijf platitudes die onze marketeers moeten onthouden dat de feiten niet passen: Myth 1: 'Traditionele' media sterven. Marketeers besteden meer dan $ 250 miljard dollar aan uitzendreclame. Ons doel moet zijn om yin en yang af te stemmen - dat wil zeggen 'top-down' (broadcast) en bottom-up (interactieve) platforms. Als digitaal en traditioneel creatief apart worden ontworsteld, verliezen merken focus, waardoor mensen worden verward. Daarnaast behalen elk elkaar complementaire doelstellingen. Top-down vormen voorkeur. Bottom-up verdiept de betrokkenheid - of tijd doorgebracht met een idee - dat leidt tot loyaliteit. Mij 2: Het 'brand idee' is een anachronisme. Het merk idee is geen statische positionering verklaring. Het is een commerciele levensmacht - een ziel van een product, onzichtbaar maar alomteenwoordig. Het verzorgt de orde van chaos als nieuwe media burgeon. Het merk idee is langdurig, een relatie tussen consument en merken die in de loop der tijd consequent blijft. En relaties zijn wederzijds. Ze zijn 'interactief'. Zo zijn digitale media. Merkidees zijn daarom de basis voor de tweerichtingsverband tussen consumenten en merken. Sommige merken krijgen het. In zowel digitale als 'traditionele media' belooft Ax deodorant 'onweerstaanbare aantrekkingskracht' voor jongens die willen scoren. In zowel digitale als 'traditionele media', overschrijdt Coca-Cola het fysieke vlak van dorstende dorst om 'momenten van geluk' te identificeren. Als er geen merk idee is, verloopt de betrokkenheid in transactie-tapijt bombardement. Myth 3: Copywriters zijn dinosaurussen. True, technologie en creativiteit moeten op nieuwe manieren gefuseerd worden. Het ouderwetse partnerschap tussen copywriter en art director is inderdaad de verkoopprijs. Maar in een wereld die digitaal wordt getransformeerd, heeft de marketing van vandaag behoefte aan een gelijksoortig samenhang tussen creatieven en experts op het bredere aanbod van mediaplatforms van vandaag. Een suggestie van R / GA 's Chief Creative Officer Nick Law is dat agentschappen bevolkt worden met paar 'conceptuele distillers' en 'systemische ontwerpers.' De eerste zorgt voor een thematische focus van het merk. Het laatstgenoemde maakt het mogelijk om een ​​merk te bloeien in het volledige gamma van driedimensionale ervaring.Myth 4: 'Big Data' bespaart ons. Big Data is van onschatbare waarde geworden voor het kopen en plannen van media. Algoritmen kunnen consumenten zeer nauwkeurig richten, in real time en kunnen zelfs gedrag voorspellen - bijvoorbeeld welke website zal een surfer naar het volgende gaan. Maar goede oude consumenteninzichten, niet data, beste beantwoorden de vraag 'Waarom?' Dompelend creatief gaat over ideeën die mensen motiveren om gedrag te veranderen. Marketeers kunnen niet alleen nadenken over hoe consumenten te bereiken zijn, als ze het uit het oog verliezen hoe ze ze inspireren. Myth 5: We zijn nu allemaal uitvinders. Nieuwe vormen van technologische betrokkenheid zijn niet voor zich creatieve ideeën. Gespannen om de ideeën krachtiger te maken. Het Nike + -ecosysteem resoneert omdat het omdat het leven in een merkidee ademt. Door technologie is 'Just Do It' altijd aan de hand. Google Glass maakt de wereld een kleine plaats en voegt dimensie toe aan de missie van Google Van 'de wereld samen te brengen door middel van technologie.' Bemarkers hebben altijd consumentenadvocaten geweest; Ze zullen altijd idee meesters zijn. En dat is niet alleen geruststellend. Het is iets om trots te zijn. Een versie van dit artikel verscheen oorspronkelijk in het magazine Adweek om 11 november 2014 te ondersteunen, mijn boek te starten, Twitter is geen strategie: het herontdekken van de kunst van het merk marketing.

Page 1 of 1 All times are UTC [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/