RuneTrack Forums
It is currently Thu Mar 13, 2025 6:49 am

All times are UTC [ DST ]

Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
PostPosted: Fri Jul 12, 2019 7:18 am 

"Uitvoering, uitvoering, uitvoering. Onze dynamiek in 2018 begon met onze strategie om ons te richten op prestatieproducten en werd ondersteund door deze op alle niveaus van onze Nike Air Max 90 Femmeactiviteiten uit te voeren. In 2019 zullen we onze focus blijven houden op het leveren van productoplossingen voor iedereen die hardloopt. "" Blijf doen wat we hebben gedaan - met de uitzondering dat we veel tijd, geld Adidas ZX 750 Womens en moeite hebben verspild aan een paar overnames die niet zijn uitgekomen . Maar ik werd optimistisch geboren. Hoe kan ik niet voor het komende jaar zijn? Ik ben nog een jaar wijzer. Ik denk dat Adidas NMD Mujer het geweldig zal zijn. "Het Latijnse aforisme, dat staat voor 'de dag grijpen', is de levensmantra van Kendra Bracken-Ferguson geworden.Ze liep stage bij het wereldwijde marketingbureau Fleishman-Nike Air Max 97 Mujer Hillard en Adidas ZX 850 Femme ontwikkelde strategie?n voor sociale media voor grote namen klanten, waaronder DKNY. Daarna trad ze toe tot het Amerikaanse designermerk Ralph Lauren, waar ze de eerste directeur van digitale media van het bedrijf Nike Air Max TN Mujer werd.

Van haar dagen als Golduster-cheerleader aan Purdue University tot haar huidige rol als chief digital officer bij het grootste merkbeheerbureau ter wereld, heeft de 38-jarige visionair het beste gemaakt van elk moment op haar Nike Air Max 1 Mujer reis om een publicist van wereldklasse. En nu heeft ze niet één maar twee bedrijven onder haar riem: social media talent managementbureaus Digital Brand Architects, opgericht in 2010, een Adidas ZX Flux Damen tijd Nike Air Vapormax Mujer waarin het woord 'influencer' nog steeds zijn sceptici had, en The BrainTrust, dat verwelkomde klanten zoals Drew Barrymore, Halle Berry en Molly Sims sinds de lancering twee jaar geleden. "Vanaf Nike Air Max 720 Femme de zesde klas wist ik dat ik publicist wilde zijn. Ik zag [president Bill Clinton] een toespraak geven en iemand liep naar hem toe en gaf hem een ??stuk papier, en ik wendde me tot mijn moeder en zei: 'Adidas NMD Donne Wie was die persoon?'Nike Air VaporMax Dames En ze zei: 'De perssecretaris.' dat moment wist ik dat ik een baan in PR wilde. "

Hier hebben de wegen die Bracken-Ferguson heeft afgelegd om haar bestemming te bereiken. "[Op Purdue] had ik de kans om te werken bij de Indiana Pacers op Nike Air Vapormax Femme de communicatieafdeling en ik won een beurs voor mijn master in sportadministratie. Echter, de zomer voor de Pacers, had ik een stage gehad bij Fleishman-Hillard in New York - en letterlijk Adidas ZX 750 Dames net voordat ik mijn masteropleiding begon, belde Fleishman me en bood me een fulltime baan aan, maar ik moest meedoen New York in twee weken. Dus ik accepteerde de baan, weigerde mijn studiebeurs Nike Air Max 2017 Femme en Nike Air Max 2017 Mujer pakte het op om naar New York te verhuizen. "Ik had geen familie of vrienden in New York en had niet het geld om een ??appartement te krijgen, dus ik verbleef in huisvesting voor professionele Nike Air Max 95 Dámské vrouwen geleverd door Nike Air Max 270 Womens de kerk en gecontroleerd door nonnen.

Profile  

Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC [ DST ]