RuneTrack Forums
It is currently Thu Mar 13, 2025 4:31 am

All times are UTC [ DST ]

Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
PostPosted: Mon Jun 24, 2019 8:51 am 

We hebben het gehaald naar week zeven en (denk ik) dit is mijn eerste gemiste training. Ik heb Nike Cortez Damen er een korter door gesneden in de week dat ik mijn rug pijn deed, maar deze week was er geen snelheidswerk. Oh nou ja.

Ik wist dat er een kans was dat dit zou gebeuren. Ik was van donderdag tot maandag weg met een geweldig weekend met een paar fantastische vrienden in het Lake District, dus ik heb mijn week veranderd en heb mijn best gedaan.

Ik heb de afgelopen weken mijn lange-termijn op een donderdag gedaan omdat ik wist dat het in het weekend niet zou werken, dus ik deed donderdag 13,1 mijl op donderdag voordat ik vertrok.

Ik heb aangeboden om enkele lopers rond Ealing Half binnen enkele weken op tempo van 2 uur te trainen, dus het was goed om een ??oefenloop te maken (mijn eigen doelrace is Great Eastern Run). Ik liep mijn donderdagmorgen in 1:48 comfortabel en dus zouden de weinige heuvels van Ealing geen probleem moeten Nike Air Zoom Pegasus 33 Damen zijn.

Ik deed mijn tempo op dinsdag op een loopband (4 mijl op doel halve marathon tempo) maar ik moest het afronden tot 8 mijl in totaal met een paar makkelijke kilometers. Ik kon de loopband niet langer aan, dus ik stapte uit en deed een paar kilometer in het park.

In het weekend liep ik zes mijl rond Coniston in de regen op zaterdag, terwijl mijn vrienden een zwemrace deden. Ik weet niet zeker wie meer nat is geworden. Het was heerlijk, maar nat en ik werd erg koud toen ik stopte.

Omdat het gebied erg heuvelachtig is, had ik gepland om een ??aantal bergafspraken te doen in plaats van een snelheidssessie, maar dat gebeurde niet. Ik Nike Air Presto Hombre heb er gewoon van genoten om ervan te genieten.

De volgende dag gingen we voor een 5 mijl wandeling die 7 mijl werd. Er was veel wandelen heuvels en weer terug. Toen we klaar waren rende ik 5k naar de Nike Air Zoom Pegasus 33 Femme pub om mijn loopmijlen af ??te ronden naar iets meer dan 30 voor de week. Niet zo veel als ik had gepland, maar mijn bilspieren deden meer pijn door het hele weekend heuvels op te lopen dan ze onlangs in de sportschool hebben gedaan, dus ik denk dat de training van deze week over het algemeen vrij goed is gegaan.

Een van de belangrijkste vragen die ik krijg van hardlopers gaat over gemiste runs en kilometers: moet ik het in plaats daarvan in volgende week persen? En mijn antwoord is altijd NEE. Als je één run mist, vergeet het dan. Probeer geen inhaalslag te spelen. Als je volgende week in te veel runs knijpt, doe je meer kwaad dan Nike Internationalist Mens goed. Schrijf het gewoon op en ga door.

Als je dingen kunt voorspellen die in de weg zitten, denk er dan over welke run belangrijker is. Voor mij was het de tempo run en de lange weg die won over het snelheidswerk. Meng dingen en doe wat je kunt.

Deze week liep ik door het park toen een conker uit een boom viel die me met ongeveer een voet miste. Mijn eerste gedachte was 'dat zou echt pijn gedaan hebben', snel gevolgd door 'Oh rotzooi, het is bijna herfst'.

De Great Eastern Run is niet het enige sportevenement dat begin oktober plaatsvindt in Peterborough. De Palmerstone Arms (ook bekend als de finishlijn van mijn Iron Person) organiseert een conkerkampioenschappen die op dezelfde datum zijn gevallen als de halve marathon in het verleden.

Profile  

Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC [ DST ]