Sinds ik in een dun-maar-erg-warm, one-size-te-groot hardloopjack heb gerend dat ik in 1999 bij Scheels opruiming kreeg, was het deze winter, na elke winter, tijd om te upgraden! Ik was op zoek naar een lichtgewicht jas die temps ver onder het vriespunt kon verwerken. Deze soepele operator van ASICS hield me warm, maar niet te warm, loopt van
Nike Air Vapormax Womens 20 ° F tot -30 ° F, met 1-3 lagen tech-materiaal-shirts eronder: I LOVE IT!
De rug daalt naar beneden om te voorkomen dat de kou omhoog kruipt en de
Nike Roshe Run Femme mouwen bedekken de handen, met een gat voor de duim. Aan de zijkanten bevinden zich aan de zijkanten openingen met rits om de warmte te laten ontsnappen, indien gewenst. Dit aspect was belangrijk voor mij, want als er iets is dat ik niet leuk vind op de winter loopt ... behalve dat het in de bittere kou invriest, is het oververhit! Laten we zeggen dat ik graag de juiste balans heb, en deze kleine ventilatieopeningen helpen me om dat te doen.
Een "extra" voordeel van deze jas is dat deze een klein vakje heeft voor mediastrengen in het binnenste van de zak, zodat uw apparaat beschermd kan blijven met de koorden die in de jas komen.
Deze veelzijdige warmer is een leuke pop van kleur
Nike Air Zoom Pegasus 34 Damen met zachte, elastische stof die kan worden gedragen om je nek, gezicht of oren warm te houden - of eroverheen te trekken. Trouw aan de verwachting strekt het zich uit over mijn neus in plaats van het te verpletteren: overwinning! Het is heel dun, maar werkte goed om me beschermd te houden bij rillingen tot 0 ° F; daaronder, voegde ik mijn andere gezichtsbeschermer toe (maar bewaar hem onder mijn sniffer wanneer hij niet tegen de wind in springt).
Bij mijn eerste run met hen in 20 ° weer, mijn handen kregen een beetje koud tegen de wind in maar warmden weer op toen ik me omdraaide.
Ik heb voor deze handschoen gekozen vanwege de optie want, want ik heb gemerkt dat het houden van de vingers bij extreme temperaturen echt helpt voor de warmte. Maar het heeft ook een compartiment voor de 1e vinger; soms heb je alleen meer mobiliteit
Nike Roshe Run Damen nodig: ritsen.
Mijn volgende looppas met de handschoenen was in koude wind onder nul, en ik droeg het softshelljasje ASICS met handmouwen. De extra hoes van de jas was perfect, en mijn handen bleven warm zonder oververhitting, zelfs terwijl ik mijn hand naast mijn gezicht ophield om hem te beschermen tegen -29 ° gevoelstemperatuur, bij het smeden van de ontploffing.
De handschoenen hebben zacht fleece bij de duim, voor het afvegen van drippy neuzen-geweldige functie, als je in temps "warm" genoeg loopt om mijn neus echt bloot te stellen!
Ongetwijfeld daar: een superstijve gebogen carbonplaat van volledige lengte - die NIET is zoals die in de Zoom Fly.
We weten niet wat het verhaal hier is: is het gewoon slecht geschreven op Nike's website? Misschien bedoelen ze dat de Zoom Fly een vergelijkbare conceptplaat heeft in de tussenzool,
Nike Air Max 2017 Mujerhoewel ze van verschillende materialen zijn gemaakt, of heeft de nieuwere productieversie van de Vaporfly zijn plaat veranderd en is het nu een nylon in plaats van een volledig carbon-versie?
Als je meer informatie hebt, of als iemand van Nike je wil inspreken en duidelijk wilt maken, delen we graag met je mee wat de situatie is.
Na jaren van gestage groei blijkt uit recente gegevens dat het aantal NYC Marathon-finishers lijkt te worden ge?galiseerd. De race van dit jaar omvatte meer dan 50.000 geregistreerde hardlopers - en dat is waar deelnemersaantallen sinds 2013 rondzweven.
Terugkijkend op het bescheiden begin van de NYC Marathon, had het evenement in 1970 slechts 127 deelnemers - waarvan slechts 55 de finishlijn passeerden. De eerste plaats ging naar Gary Muhrcke, die een laatste tijd van 2:31:38 heeft.
Deelnemersaantallen zijn sinds jaar en dag omhooggegaan (behalve in 2
Nike Air Max 90 Womens Blue 001, toen het aantal na 9/11 daalde) - dat wil zeggen, tot 2015. De raceverhalen zijn recentelijk afgezwakt, wat erop kan wijzen dat de populariteit van het hardlopen een piek heeft bereikt.
Dat gezegd hebbende, de NYC Marathon wordt door meer mensen dan ooit genoten. In de loop der jaren zijn de deelnemers heel divers geworden op het gebied van geslacht, leeftijd, nationaliteit en vaardigheid.