Ik ben een 32-jarige fitnessrunner en ik heb nog nooit een GPS-sportwatch gehad, dus ik heb veel onderzoek gedaan voordat ik besloot de Garmin Forerunner 10 aan te schaffen. Na het een paar maanden te hebben gehad, kan ik zeggen dat ik extreem ben blij met mijn beslissing. De Forerunner 10
Nike Air Presto Womens is licht, comfortabel, nauwkeurig, gebruiksvriendelijk en biedt u het beste Garmin Connect.
Ik begon een paar jaar geleden op een loopband in de sportschool en ik vond het leuk, maar na een tijdje werd het behoorlijk saai. Ik wilde naar buiten om een ??betere loopervaring te krijgen, maar ik wilde niet alle waardevolle prestatiegegevens die ik van de loopband kreeg verliezen. Ik wilde ook niet de bank breken om een ??GPS-horloge te kopen. Ik vond de Forerunner 10 in mijn zoektocht en paste precies bij mijn behoeften: bescheiden geprijsd, nauwkeurig de prestatiegegevens die ik wil (snelheid, afstand, tempo en calorie?n) en is zo comfortabel dat ik bijna vergeet dat ik hem draag. Bovendien krijg ik toegang tot de wereld van GarminConnect.com. Ik ben nu een buitenloper en ik kijk niet terug.
Stap naar buiten en met een druk op een enkele knop, begint de Forerunner 10 op zoek naar een satelliet. De benodigde tijd kan vari?ren, maar voor mij is het meestal 60 seconden of minder om een ??satelliet te vinden en er verbinding mee te maken. Na het verbinden, vraagt ??het u om te starten of te annuleren. Druk nog een keer op dezelfde knop om te beginnen met het verzamelen van gegevens en uw run te starten. Tijdens mijn run verzamelt en toont het horloge informatie over tempo, afstand, tijd en calorie?n. Ik zie graag mijn realtime tempo, maar je kunt ook je horloge instellen om je rondetijden of je gemiddelde tempo weer te geven. De schermen kunnen worden aangepast, zodat u de gegevens die het belangrijkst voor u zijn op het hoofdscherm kunt weergeven. Ik heb altijd mijn totale afstand en tempo op mijn hoofdscherm, zodat ik op mijn horloge kan kijken om deze gegevens te krijgen. Mijn verbrande calorie?n en de tijd is gemakkelijk toegankelijk met é
Nike Air Max Sequent 2 Mujer én druk op een knop. Druk nogmaals op de knop om de huidige datum en tijd te bekijken en nog een keer om terug te keren naar uw hoofdgegevensscherm. Aan het einde van mijn run stop ik met het verzamelen van gegevens met een druk op de knop. Vanaf dit punt kan ik de gegevens weergeven die ik zojuist heb verzameld, alle records weergeven die ik zojuist heb ingesteld, mijn training opslaan of mijn training hervatten. Als ik na het stoppen niets doe, slaat het horloge automatisch mijn training op zodat ik deze later kan bekijken en uploaden. Het is echt zo eenvoudig.
Als je van de Asics Gel-Nimbus 15 of de Asics Gel-Cumulus 15 houdt en je traint of in het donker rent, ben je het aan jezelf verplicht om de nieuwe Lite Show te bekijken.
Asics voegde wat hardcore reflectiviteit en glow-in-the-dark Gel-eenheden toe. Het is net of je
Nike Air Pegasus 83 Womens rent met een Lite-Brite aangesloten op je schoenen. De herenschoenen worden geleverd met "Flash Yellow" op de bovenkant terwijl de dames een mooie "Hot Coral" hebben.
Niet alleen zult u opvallen met uw heldere, stijlvolle schoenen, u zult veiliger zijn. In de zomer, wanneer de dagen warm zijn, is het leuk om vroeg in de ochtend of 's nachts te rennen. Uw risico op oververhitting kan afnemen, maar uw risico om geraakt te worden door een auto of fiets is veel hoger in het donker. ASICS Lite Show-schoenen zullen een verschil maken. Voeg een paar stukjes reflecterende tape toe aan je kleding en je zult veel veiliger zijn, en zoals ze zeggen, is het beter om na te denken dan om spijt van te hebben.
De Nimbus Lite Show is in principe identiek aan de standaard GEL-Nimbus 15. Dit betekent dat het alle superieure demping en comfort heeft
Nike Air Max Command Femmewaar we van houden. Het heeft het gangbare ASICS Impact Guidance System, de FluidFit-technologie voor die op maat gemaakte, handschoenachtige pasvorm en het Heel Clutching System in combinatie met Personal Heel Fit-technologie voor extra ondersteuning en een betere pasvorm. U kunt ons volledige bericht ASICS GEL-Nimbus 15 lezen. Zowel de Nimbus- als de Cumulus Lite Show-versie hebben de toegevoegde demping beschikbaar in het 15-model. (Serieus, als u deze schoenen niet hebt geprobeerd, zou u moeten. U kunt het verschil voelen en het voelt goed!)