RuneTrack Forums
It is currently Thu Mar 13, 2025 4:27 am

All times are UTC [ DST ]

Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
PostPosted: Thu Apr 25, 2019 8:37 am 

De revolutionaire Boost-tussenzool ontmoet de neutrale schoen van adidas om de nieuwe adidas Supernova Glide Boost te ontwikkelen. Verkrijgbaar in december 2013, de Glide Boost zal verbeterde Nike Air Max Motion Womens demping en nog meer energie-opbrengst bieden voor hardlopers met een neutraal looppatroon. Het heeft echter nog steeds een vleugje Supernova EVA-schuim - hetzelfde materiaal dat de schoen dempte voor de afgelopen 5 releases.

Loyalists to the Glide-serie die troost vond in het Supernova-dempingssysteem, zou geen probleem moeten hebben om over te stappen naar Boost-editie van hun favoriete schoen. "Een EVA-cradle zit tegen de voet, waardoor het vertrouwde, stabiele gevoel van een Supernova-schoen ontstaat," zegt JT Newcomb van adidas.

Ondanks de Boost-makeover is de nieuwste versie van de Glide bijna een volledige ounce aansteker voor mannen (10,4 ounce voor maat 9) en is afgeslankt tot 8,8 ounce voor vrouwen.

Boost-technologie heeft veel bijval ontvangen vanwege de hoge reactietijd, schokdemping en het vermogen om comfort te behouden bij Adidas NMD Dámské extreme weersomstandigheden. adidas zal doorgaan met het inbouwen van de Boost middenzool in steunpilaarmodellen en is van plan om ook een bijgewerkte versie van de energiestoot uit te brengen.

Als je op zoek bent naar de beste loopsokken EN de beste kalfcompressie in één pakket, hoef je niet verder te zoeken dan de Feetures Elite Compression Light Cushion Socks. Deze sokken zijn anatomisch ontworpen om op je rechter- en linkervoet te passen. Ze passen perfect bij mijn voeten en zorgen voor een gefaseerde compressie van de kuiten, samen met boogdruk en ondersteuning zonder irritatie. Als je ooit Feetures Elite-sokken hebt gedragen, kun je dezelfde verbazingwekkende pasvorm, irritatievrije teen en vochtafvoerende vezels verwachten van deze versie van de kalfcompressie. Bovendien is de gegradueerde kuitcompressie op deze sok Nike Air Presto Damen uitstekend. Het bevordert de bloedsomloop en zorgt voor sneller herstel met minder vermoeidheid. Ik draag deze graag op mijn langere runs om mijn benen fris te houden door de last mile heen en ik draag ze zelfs op mijn kortere tempo-runs, gewoon om een ??beetje extra pit in mijn stap te voelen. Ik laat ze ook graag een beetje achter om het herstel te bevorderen en ik kan echt een verschil voelen. Ik heb andere sokcompressiekousen geprobeerd, sommige goedkoper en wat duurder, en deze zijn gewoon de beste. Ze hebben de beste sok met de ideale gegradueerde kalfcompressie en ik kan zeggen dat na ongeveer 12 kleding en wasbeurten, ze hun compressie behouden en net zo goed passen en aanvoelen als op de eerste dag. De prijs kan sommige mensen afschrikken, maar naar mijn mening zijn deze elke cent waard.

Ontwerper Stella McCartney doet het Nike Air Max Sequent 2 Damen opnieuw voor Adidas met de unieke look van Adidas Stella McCartney Barricade Warm-Up Pants herfst 2013. Ze combineren het uiterlijk van een zweetbroek met een klassieke nylon broek, of zoals ik ze graag noem, Swish-Swish broek. ClimaLite?-stof veegt het zweet af van de huid om u licht en wendbaar langer te laten voelen, en de poten met rits maken het super gemakkelijk om aan en uit te trekken. Zelfs als je niet opwarmt, zou ik deze broek nonchalant dragen met een t-shirt om in te loungen. Elastische manchetten houden ze op hun plaats en uit je schoenen om te voorkomen dat je erop gaat staan ??of uitglijden terwijl je weg bent op de baan.

Profile  

Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC [ DST ]