RuneTrack Forums
It is currently Tue Mar 11, 2025 3:03 am

All times are UTC [ DST ]

Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
PostPosted: Wed Mar 06, 2019 8:48 am 

Het is duidelijk dat Under Armour probeert deze schoenen er cool uit te laten zien. De zool is voorzien van rubber in het patroon van een r?ntgenfoto van de voet. Ik vroeg geen van mijn med schoolvrienden hoe accuraat het was, maar ik vond het leuk.

Maakt het echt verschil in vergelijking met conventionele grid-achtige zolen? Niet dat ik het kon zien. In feite maakte het ontbreken van verhoogde rubberpleisters de schoenen een beetje glad op gras.

Het lijkt erop dat Under Armour een balans probeert te vinden tussen te veel rubber en niet genoeg, aangezien ze sinds de RC's meer rubber aan de Apollos hebben toegevoegd. Er is Nike Air Pegasus 89 Femme ook een interessant ader / vingerafdrukachtig patroon op de hele zool.

Dit patroon ziet er goed uit, maar vervaagde na 50 mijl hardlopen dus het zou geen langdurige tractie bieden.

De zool is ook voorzien van een TPU-schacht. Hoewel het klinkt als een soort van gevangenisaanval (en misschien ook wel), is het eigenlijk een onbuigzaam stuk plastic dat is ontworpen om de middenzool te versterken.

Veel lichtgewicht schoenen gebruiken deze handige polymeerwig om delen van de schoen te versterken, zoals de Saucony Mirage 4s. Het geeft wel wat stevigheid aan de zool, maar niet te veel, omdat ik het hele stuk plastic kan buigen met een paar kilo kracht van mijn vinger.

Under Armour was op zoek naar een manier om een ??ultieme pasvorm op je voet te krijgen, dus gingen ze naar waar een goede pasvorm ook belangrijk is: beha's. Yup, dat is Adidas Zx 750 Womens waar zij hun inspiratie voor de naadloze hielbeker en strak montagebovenwerk hebben gekregen.

Het bovendeel heeft een kleine divot langs de grote teen, waardoor het bovenwerk steeds dichter bij je tenen ligt. Ik heb niet veel gemerkt, ik verwacht eigenlijk dat deze vouw na een paar honderd mijl verdwijnt.

Met al dit nauwsluitende materiaal is het belangrijk om voldoende ventilatie te hebben. Het belangrijkste materiaal voor het bovendeel is niet erg doorlaatbaar, dus het was goed om alle kleine gaatjes die door het bovendeel rond de teen en zijkanten waren geponst te zien. De tong zelf is gaas, dus je krijgt daar de meeste koeling.

De mobium elite-snelheid wordt de derde versie van de mobium elite-serie van Puma. Net als de andere schoenen in de Mobium-lijn, bevat deze schoen wat Puma adaptieve fit-technologie noemt. Met adaptieve Nike Air Max 95 Damen pasvorm wil Puma een schoen bieden die zich aanpast aan je voet als deze van positie verandert en het effect dat de schoen heeft op je natuurlijke looppatroon minimaliseert.

?????Deze schoen heeft een gestroomlijnd profiel en ziet er snel uit. Het eerste wat me opviel toen ik ze aantrok, was een lichte boogbult. Dit is iets waar ik normaal geen fan van ben, maar in deze schoen veroorzaakt het geen irritatie. Het tweede wat me opviel, is troost. Deze schoenen zijn ruim boven het gemiddelde op de comfortafdeling. Ze passen heel goed op de voet.

De bovenkant van deze schoenen past als een handschoen op je voet. Het is een naadloos bovenwerk. De schoen is mooi en zacht Nike Air Max 270 Mens in de hak en houdt de hielen goed op hun plaats. In de richting van de voorkant van de schoen, ondersteunt het de voet mooi door de middenvoet en opent iets breder in de teenendoos.

Dit is een dunne schoen, maar hij paste erg goed bij mijn gemiddelde breedtemeters. Sizing zou zeker moeten worden aangepast voor degenen met bredere voeten. De stof boven de tenen schuift naar beneden terwijl deze zich naar de buitenkant van de voet verplaatst, volgens de natuurlijke kromming van de voet.

Het zorgt ervoor dat deze schoenen er heel gestroomlijnd uitzien en dat ze hoe dan ook niet worden beperkt. De schoen heeft ook een zeer zachte tong. Dit geeft u het voordeel dat u de schoen zo strak als nodig kunt binden zonder irritatie. De stoffen die in het bovenwerk worden gebruikt, laten te wensen over wat betreft ademend vermogen.

Als je Nike Air Max 270 Femme naar de schoen kijkt, ziet het eruit alsof hij behoorlijk ademend is. Ik vond dit niet het geval. Over het algemeen is het comfort van deze bovenkant veel groter dan enig negatief wat betreft ademend vermogen.

Profile  

Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC [ DST ]