De bovenste eigenschap wat Hoka beschrijft als ultra-lichtgewicht geen naaisnelheidsframe constructie. Dit betekent
www.lavieenlumiere.fr dat het een 3-laags gelast onderstel heeft zonder naden. Het bovendeel gaat verder met het thema gewichtsreductie.
Het is gebouwd met zeer dunne materialen door de middenvoet en de voorvoet en heeft een semi-brede teenendoos. De hiel heeft iets meer pluche materiaal en een paar ventilatieopeningen voor ademend vermogen.
Ik zou deze schoen redelijk breed vinden. Ik moest de veters behoorlijk strak synchroniseren om een ??goede, stevige pasvorm te krijgen. Ik draag een herenmaat 10, en hoewel de schoen voor mij geen irritatie of blaarvorming veroorzaakte, zou ik ge?nteresseerd zijn om een ??halve maat te verkleinen om te zien hoe een 9,5 zou passen.
Dit bovendeel is op een unieke manier comfortabel. Hij omhelst je voet niet, of voelt aan als een sok, zoals ik traditioneel een comfortabele naadloze bovenkant zou beschrijven. Het verdwijnt
Nike Air Max 97 Femme gewoon als je in de schoen rent.
Het is zo licht en goed ontworpen dat je niet echt merkt dat het er is. Het is ook zeer ademend vanwege zijn ultradunne karakter. Er zijn geen irritatiegebieden. Ik merkte dat sommige van de gelaste overlays begonnen te scheiden van het basismet. Dit veroorzaakte geen problemen met de functionaliteit en was zeer minimaal.
Ik testte deze schoen op verschillende runs en terreinen, en tijdens elke run deed ik het probleemloos. Vanaf de eerste run is het duidelijk dat deze schoen zich onderscheidt van anderen.
Het feit dat ik moeite had mijn hoofd te omwikkelen hoe licht mijn voeten voelden en de hoeveelheid demping die ik voelde, is daar een bewijs van. Ik ben er echt niet zeker van of deze
Adidas Zx 750 Mujer schoen zelfs mogelijk is. Het is zo goed.
Een van de kritieken die sommige mensen hebben op de maximale
Nike Cortez Mujer kussenschoenen, is dat ze denken dat de schoenen de loopvorm verstoren. Deze schoenen doen dat niet. Ze zullen je vorm op geen enkele manier veranderen, en het gedraaide ontwerp zorgt ervoor dat ongeacht hoe je voet de grond raakt, je naar voren wordt voortgestuwd en elk voetaanslagpatroon toestaat.
Mijn favoriete onderdeel van de schoen is de veelzijdigheid. Gedempte genoeg voor herstel loopt, veerkrachtig genoeg voor dagelijkse training en licht genoeg om te racen. Deze schoen kan echt veel doelen dienen. Ik gebruik geen overdrijving wanneer ik zeg dat dit best de beste schoen is waar ik ooit in gerend heb.
Om eerlijk te zijn, vond ik deze schoen niet leuk. Om uit te werken, loop ik over het algemeen op gladdere, lichtere,
Adidas Zx 750 Womens flexibelere schoenen. Ik denk niet dat ik ooit een schoen met een ondersteuningspost heb gebruikt, behalve als ik vergeten was de schoen mee te nemen en een paar vriendelijk uit te lenen.
Dat betekende niet dat ik niet kon opmerken hoe geweldig ze waren. Hoewel ze niet goed werkten met het raken van mijn middenvoet, toonde alleen het vertragen en rennen van hiel-teen af ??en toe aan hoe goed de show overging door dat type loopcyclus.
Bovendien blonken de zachtheid en het pure gebrek aan imperfecties bij elke stap, hoe onhandig ze ook waren voor mij. Dus hoewel deze schoenen duidelijk niet mijn stijl waren, waren ze zelfs zo goed zelfs dat ik vond dat ik aspecten van hen apprecieerde, terwijl ik mompelde over alle steun.