RuneTrack Forums
It is currently Mon Mar 10, 2025 7:53 pm

All times are UTC [ DST ]

Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
PostPosted: Fri Jan 18, 2019 9:17 am 

Er wordt geadverteerd dat de schoen een teenbeschermer heeft en ik merkte dat zelfs als ik mijn schoenen op wortels stompte, mijn tenen beschermd werden. Ik HAAT mijn tenen stotend, dus dit was een leuk aspect van het schoenontwerp. De behoorlijke breedte van de teendoos zorgde ervoor dat mijn tenen niet tegen elkaar wreven omdat ze ruimte hadden om te bewegen. Dus geen Nike Air Pegasus 83 Dames teenblazen! Ik voelde me alsof mijn voeten goed beschermd waren.

Het enige negatieve dat ik kon zien, was dat als ik mijn tenen ophief, ik ze omhoog door de mesh kon zien duwen. De diepte van de teenendoos is niet groot, maar, echt, hoe vaak moet je je zorgen maken over je tenen omhoog stoten? Ik heb nog nooit een traan of versleten plek op het bovendeel gezien, dus dat was iets dat me niet echt stoorde.

Ik vond de Saucony Xodus ISO 3 duurzaam. Na mijn 50+ mijl testen, merkte ik niet veel slijtage op de zool. Ik weet niet hoe het zou omgaan op moeilijk bergterrein, maar ik vond geen significante slijtage van de trailruns die ik deed. Ik heb ook geen tranen of gaten in het gaas opgemerkt, ondanks takken en doornen op de paden die ik heb gelopen.

Ik zou deze schoenen waarschijnlijk tot een afstand van 50K dragen. Met de manier waarop www.coainsidanse.fr de voetzolen reageren op dunnere schoenen, zou ik het veilig willen spelen. Maar iemand anders kan het leuk vinden dat ze dunner zijn.

De duurzaamheid lijkt helemaal geen probleem te zijn, dus het lijkt erop dat ze goed zijn voor technische experimenten met dubbele cijfers. Ik denk dat een doorgewinterde renner op afstand deze graag zou willen hebben, evenals iemand die net begint met trainen voor een ultraafstand.

In de uitvoerbare, minder technische delen van de paden die ik rende, vond ik de schoenen geweldig! Ik slipte niet en ik had het gevoel dat mijn voeten goed geplant waren. Sommige andere recensenten noemden het Asics Gel Quantum 360 Damen gevoel dat de schoenen niet erg flexibel waren, maar ik heb dat zelf niet gevonden. Ik voelde me comfortabel om af te zetten of snelheid op te nemen.

Ik heb het gevoel dat een hardloper deze schoenen sneller Nike Air Vapormax Femme kan dragen, zolang er geen ijzige omstandigheden zijn of op superlichte rotsblokken. Sommige reviews zeiden dat ze goed zijn op gladde rotsen, maar ik zou meer geneigd zijn om het veilig te spelen en een minder brede schoen te kiezen als ik denk dat er gladde rotsen of ijs zullen zijn. De schoenen zijn perfect voor normaal vuil, hoewel er veel modder op de baan zit.

De schoenen waren zeker qua maat. In sommige trailschoenen vind ik dat ik moet opmeten, maar deze passen goed. Ik heb het gewicht van de schoen niet opgemerkt toen ik eenmaal aan de slag ging, hoewel dat iets was waarvan sommige andere recensenten zeiden dat het Adidas Nmd Dames mogelijk een probleem zou zijn.

De schoenen waren licht genoeg waar ze niet te onhandig aanvoelden, maar substantieel genoeg dat ik voelde dat mijn voeten beschermd waren.
Zoals ik eerder al zei, is de hielbeker een beetje breed voor mijn smalle hiel, maar ik heb nooit ontdekt dat het een probleem was. Ik voelde geen hete plekken of blaren ontstaan.

Ik was aangenaam verrast over hoe comfortabel deze schoenen waren, ook al waren ze niet zoals ik gewend ben.

Profile  

Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC [ DST ]