RuneTrack Forums
It is currently Thu Mar 13, 2025 4:13 am

All times are UTC [ DST ]

Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
PostPosted: Thu Aug 23, 2018 6:29 am 

Min misstanke ?r att vissa m?nniskor ?r mer Nike Air Presto Mujer k?nsliga f?r f?r?ndringar i skor ?n andra, och Colin har ett ganska konsekvent g?ngm?nster. Han har ocks? en anst?ndig m?ngd kn?b?j vid kontakt och ett ganska vertikalt sken (inte mycket ?verstridigt), s? han kan springa med en stride som inte uppvisar stor inverkan (om han var en signifikant ?verstrider i Hokas Jag skulle gissa att hans form skulle se mer annorlunda ut i Evos). Han tenderar ocks? att knuffa med sin h?l i kontakt snarare ?n att komma rakt ner, och det kan l?ta honom springa i Evos med en mild h?lsa. Hans h?llning ?r snygg och uppr?tt med en liten fram?tmager. Mycket trevlig ?vergripande i sidovy.
En av utmaningarna med g?nganalys ?r att det ?r l?tt att v?lja ut saker som ser annorlunda ut, men du m?ste ocks? inse att alla r?r sig lite annorlunda. Dessutom m?ste du ?verv?ga huruvida l?paren ?r skadad eller inte, Nike Air Max 90 Femme eftersom ibland gaitm?nster du observerar ?r ers?ttning f?r skada och inte n?dv?ndigtvis en bidragande till en skada. I Colins fall har vi n?gon som inte ?r skadad, och som inte har n?gon signifikant nedre extremitetsskadahistoria. Han spelar ocks? p? en mycket h?g niv?. Som s?dan skulle jag vara mycket tveksam till att f?resl? n?gra ?ndringar i hans form, och jag f?rs?ker motst? frestelsen att ?veranalysera. F?r det mesta, skulle jag s?ga att Colins form ser bra ut. Om det finns en sak som ger mig en liten oro, ?r det faktum att han har mycket l?radduktion under h?llning. ?versatt fr?n anatomi-tal till engelska betyder det helt enkelt att hans l?r vinklar in?t och han har mycket lite utrymme mellan kn?na under sv?ngning. Som sagt, hans axlar h?ller ganska niv? framf?r och bakifr?n, och jag uppt?cker inte mycket h?ftfall (borde www.denisbensimon.fr ha haft honom i sin tr?ja). Det h?r ?r en situation d?r jag skulle l?mna sakerna ensamma som jag har sett fallen mycket v?rre och han har ingen historia av skada. Adidas Tubular Femme Men om problem som n?gonsin utvecklats vid kn? eller medial shin ?r det en sak att eventuellt ha en djupare titt p?. Det ?r alltid intressant att se hur olika m?nniskor r?r sig, och Colin ?r ett exempel p? n?gon som jag skulle s?ga har mycket fin form . Om du har n?got att l?gga till, var god att avfyra i kommentarerna! Jag startade den h?r bloggen f?r 4 ?r sedan med ingen kunskap om hur man designar en webbplats, inget Twitter- eller Facebook-konto och en r?dsla f?r att l?gga ut n?got med mitt namn som bifogas det (jag b?rjade skriva anonymt!). Sedan dess har jag kommit att k?nna att den h?r bloggen ?r mitt andra hem, om ?n en virtuell. Jag har tr?ffat ett stort antal Nike Air Max 90 Womens Black fantastiska m?nniskor fr?n hela v?rlden genom denna sida och det har ?ppnat m?jligheter f?r mig som jag aldrig kunde ha f?rest?llt mig f?r n?gra korta ?r Adidas Superstar Mujer sedan. Skriva den h?r bloggen har helt bokstavligt f?r?ndrat mitt liv. Ge den viktiga platsen som den h?r webbplatsen rymmer i mitt liv, det ?r extremt givande att se det arbete jag lagt in h?r erk?nt som viktigt p? n?got s?tt. Jag har varit lycklig att ha blivit erk?nd som en toppl?pande blogg av Competitor Magazine och Sneaker Report, en topp fitness blogg av Outside Online, och senast en av 50 bloggar som g?r skillnad i fitness, h?lsa och lycka av Greatist.In det h?r inl?gget ville jag uppmuntra dig att ta en titt p? listan Greatist s?tta ihop. Vad jag s?rskilt tycker om deras lista ?r att de fokuserade p? webbplatser som huvudsakligen skrivs och hanteras av en enda person (Nike Air Max 270 Damen eller par av f?rfattare). Vad det h?r inneb?r ?r framg?ngen med dessa webbplatser till stor del ett resultat av en enorm m?ngd h?rt arbete som framf?rs av Nike Air Huarache Femmeen person som ?r extremt passionerad om ?mnet som de fokuserar p?. Det finns n?gra v?lk?nda namn p? listan, men m?nga av f?rfattarna b?rjade f?rmodligen mycket som mig - i relativt obsk?rlighet. Det tog f?rmodligen ett ?r med konsekvent publicering innan jag hade n?gon form av sizable l?sare, ytterligare sex m?nader efter det innan int?kterna fr?n webbplatsen var mer ?n n?gra dollar per dag och tre hela ?r innan m?jligheten att g?ra det h?r full- tiden kom in i mitt sinne. Du m?ste vara villig att forts?tta att bygga en framg?ngsrik webbplats. Du m?ste kunna uth?rda genom en l?ng produktivitet med liten uppenbar ?terg?ng. Men om du forts?tter att plugga bort kan bra saker h?nda. Bloggar ?r inte l?tt, men det kan vara mycket givande, och bloggarna p? listan ?r bra exempel p? detta.

Profile  

Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC [ DST ]