RuneTrack Forums
It is currently Tue Mar 11, 2025 10:56 am

All times are UTC [ DST ]

Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: ?ga inbyggd i
PostPosted: Fri Aug 03, 2018 6:25 am 

N?r Brooks f?rst tillk?nnagav sin PureProject-linje av skor tillbaka 2011 f?rv?ntade jag att PureConnect skulle vara min favoritsko i kollektionen. Det var den ljusaste av g?nget och fakturerades som den maximala "k?nslan" -skon bland det ?r PureProject br?der.
Jag best?llde ett par av de ursprungliga PureConnectsna s? snart de var Adidas NMD Womens tillg?ngliga, men det ?gonblick jag f?rs?kte dem p? visste jag att de inte skulle jobba. Skorna var smala till den punkt som min fot spillde ?ver s?len p? b?da sidor. Och insolesna hade en galen m?ngd kontur / b?ge st?d inbyggt i dem. B?da var deal breakers. Sedan jag hade k?pt skorna sj?lv best?mde jag mig f?r att inte springa i dem. Jag ?terv?nde dem www.annasantander.es och plockade upp den ursprungliga PureFlow ist?llet (som jag gillade mycket, fick bara ett par av PureFlow 3-talet f?r granskning). P? grund av min f?rsta erfarenhet med Connect valde jag att vidarebefordra version 2 eftersom sula inte hade ?ndrats (Becki Pierotti granskade dem f?r mig h?r). F?r n?gra veckor sedan kontaktade Brooks mig om lanseringen av PureProject v3, och fr?gade om jag skulle vara intresserad av att granska n?gra av skor i samlingen. Jag hade h?rt att PureConnect Adidas ZX 750 Womens 3 hade genomg?tt en v?sentlig uppdatering (Becki granskade ?ven PureConnect 3 p? sin egen webbplats), inklusive s?len, och att det hade lite mer utrymme upp framf?r. Jag best?mde mig f?r att f?rs?ka (Upplysning: dessa skor var fria medieprover fr?n Brooks Running).
Med tanke p? hur smala de ursprungliga Connects var, valde jag att prova en 10,5 i PC3Nike Air Presto Mujer ist?llet f?r min vanliga 10 i Brooks skor. Jag tycker att det var r?tt val. Skon k?nns definitivt bredare ?n den ursprungliga PureConnect (jag kan faktiskt b?ra dem den h?r g?ngen), men det ?r inte p? n?got s?tt rymligt. T?nk p? det som en prestanda passform, som liknar en typisk racing l?genhet.
Problemet med PC3 ?r att formen p? toboxen ?r lite odd. Det Nike Air Max 90 Donne Rosapassar, jag kan springa i det bekv?mt, men det ?r fortfarande typ av rektangul?r. Min gissning ?r att det h?r skulle vara en bra passande sko p? n?gon med en l?ng, smal fot, men p? mig ?r det bara inte riktigt, och jag tror att om jag stupar ner i mina t?r skulle det vara lite skrynkligt. Jag skulle g?rna vilja se den h?r skon p? samma g?ng som fl?det eller kadansen. En annan positiv om PC3 ?r att ?ven om den fortfarande ?r framtr?dande verkar b?tkonturen vara tonad ner lite. www.djim.fr Antingen det eller den bredare passformen eller dimensionering g?r det mindre m?rkbart. Jag har aldrig varit en att klaga f?r mycket om arch st?d, och jag har inte haft n?got problem med denna sko ?ver 30 miles eller s? att springa. Som sagt, om du inte gillar arch st?d, s? ?r den h?r skogen inte f?r dig.
Den ?vre delen av PC3 ?r ganska stor, men det verkar mycket v?lgjord och h?llbar.
PC3 har en burrito stil tunga. Jag har aldrig varit s?rskilt galen om denna typ av design, men det fungerar bra p? den h?r skon. Det verkar som att g?ra lacing lite mer utmanande, eftersom tungan m?ste shimmies runt mer ?n vad jag ?r van vid.
Det ?vre materialet ?r ett dubbelskiktigt n?t som ?r ganska tjockt och inte s?rskilt por?st. Det har gjort ett bra jobb p? kalla vinterk?rningar, men jag undrar hur det kommer att hantera i v?rmen. F?r en skon Adidas ZX 700 Femme byggd f?r hastighet skulle jag vilja ha lite mer andningsf?rm?ga inbyggd i n?tet.
Precis som andra skor i PureProject, har PC3 navbandet som sveper fr?n sulan ?ver fotens ?verkant (r?tt band ?ver b?gen i bilden ovan). Jag har aldrig hittat Nav-Band f?r att vara s?rskilt funktionellt, och det verkar som om PureProject-skorna skulle kunna f?renklas genom Nike Air Max Zero Womens att bara eliminera det fr?n m?nstren (Brooks ?lskar n?gon chans att de kan komma till tech i en sko!).
Det finns en stor plasth?lsr?knare i denna sko.

Profile  

Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC [ DST ]