I kv?ll tr?ffar jag f?r f?rsta g?ngen med v?ren 2014 5K Ja, jag kan! l?pande grupp. Det h?r blir den andra v?ren som jag har co-coached en nyb?rjare, och i fjol hade jag en absolut spr?nghet. Det finns inget som ?r lika
Nike Air Max 90 Mujer Negras givande som att hj?lpa m?nniskor att utveckla en l?pande rutin och jag f?r lite rusa varje g?ng jag ser en av v?ra alumni ute p? v?gen dessa dagar (jag sprang in i en park i en park p? en frigid dag i vinter hon k?rde ocks?, gjorde min vecka!). En av de f?rsta fr?gorna vi fick f?rra ?ret, och en som jag f?rv?ntar mig att f? ikv?ll, ?r vad man ska g?ra med l?parskor?
Jag g?r k?rrekommendationer n?stan varje dag, antingen till kunder
Nike Air Pegasus 83 Hombre i kliniken, eller via e-post / Facebook / Twitter till l?sare av den h?r bloggen. Jag kan vanligtvis komma med n?gra bra alternativ till en erfaren l?pare - de har lite l?pande historia f?r att fungera, och jag kan st?lla massor av fr?gor om deras skademhistorik och vad de g?r och tycker inte om deras nuvarande sko (s). Att g?ra en skorekommendation ?r mycket sv?rare f?r en ny l?pare, s? jag brukar avst?
Nike Air Zoom Pegasus 34 Damen fr?n att g?ra specifika f?rslag och ist?llet g? igenom n?gra allm?nna r?d. Jag trodde att jag skulle dela n?gra tips h?r.10 Tips f?r att v?lja en f?rsta l?psko G? till en l?pande specialaff?r. Det ?r v?ldigt sv?rt f?r n?gon att ber?tta f?r dig vilken skon som ?r b?st f?r dig om du inte har mycket historia med att springa eller springa skor. Som s?dan rekommenderar jag att du g?r till en lokal l?pande butik med erfaren och kunnig
Nike Air Max 90 Damen Pink personal som kan hj?lpa dig. Och med lokalt l?pande butik menar jag en l?pande specialaff?r, inte en skoaff?r i k?pcentret eller en stor l?da sportaff?rsbutik. Du vill arbeta med m?nniskor som k?nner till l?pare och vem vet l?parskor.
?Prova en m?ngd olika skor. Det finns massor av alternativ d?r ute f?r l?parskor, och de sp?nner ?ver gamuten fr?n skor utan kudde alls till monstrously kuddeskor som ser ut som
Nike Air Max Tavas Womens Frankenstein st?vlar. Jag rekommenderar att du f?rs?ker hitta en rad skor fr?n l?ttare, mer flexibla modeller till tyngre kuddar. Prova skor fr?n olika m?rken. En bra butik ger dig m?jlighet att ta skor i kortare takt p? en l?pband eller runt blocket (b?ttre) - dra nytta av detta! Skon du vill ha ?r den som k?nns mest bekv?ma n?r du k?r i den, inte den som k?nns b?st n?r du st?r stilla. F? r?tt storlek f?r dina f?tter. F?rra ?ret
www.paardreizen.nl hade vi en kvinna i v?r grupp vars t?r s?g ut som om de skulle spr?nga ut ur hennes skor. Efter n?gra veckor tog vi henne ?t sidan och f?reslog att hon fick monteras f?r ett par i st?rre storlek och det gjorde en v?rld av skillnad f?r sin niv? av komfort. P? samma s?tt uppt?ckte jag nyligen att min fru i m?nga ?r har p?g?tt skor som ?r f?r sm? f?r henne - hon har nu flyttat upp en halv i full storlek i alla
Adidas Superstar Femme Noir hennes l?parskor. Var inte f?rg?ves om din skostorlek, och var inte r?dd f?r att sticka upp i en l?pande sko om det ?r motiverat! Jag rekommenderar i allm?nhet att man str?var efter ungef?r en tums bredd mellan din l?ngsta t? och skopspetsen. L?t butiken du g?r f?r att passa dig, fr?ga inte bara den storlek du alltid b?r i ditt arbete eller casual skor. Dina f?tter kommer tacka dig! Var uppm?rksam p? skobredd. Vi vet alla att
Nike Air Max 90 Męskie skor kommer i olika l?ngder, men bredden ?r ocks? viktig. Du kan k?pa n?gra skor i bredder, men var ocks? medveten om att skobredd kan variera fr?n m?rke till varum?rke, och till och med bland modeller inom ett varum?rke. Du b?r sikta p? en sko som passar snyggt men bekv?mt genom h?len och mittfoten, och det kl?mmer inte din fot ?verdrivet i framfoten (bredden p? f?tterna varierar troligtvis mest bland skor).
Nike Air Max 95 Damskie Mitt breddprov ?r huruvida
Adidas ZX 700 Femme en sko skjuter min stor? h?gt in?t i andra t?net - om det g?r det d? ?r det f?r smalt (eller jag beh?ver en st?rre storlek). Ett annat bra test ?r t?net wiggle - om du kan bekv?mt wigg