RuneTrack Forums
It is currently Thu Mar 13, 2025 11:13 pm

All times are UTC [ DST ]

Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
PostPosted: Wed Jul 18, 2018 8:48 am 

Mijn algemene indruk is dat de Motion III een schoen is die ik perfect zou kunnen gebruiken voor het eten van Nike Air Presto Femme kilometers. Het is geen schoen die ik voor Nike Air Max 270 Damen snelheid zou kiezen, maar het is een schoen die ik graag gebruik voor lang hardlopen. Het werkt gewoon.
Nu de grote vraag - is deze schoen de adviesprijs van $ 175 waard? Hier worden dingen www.lavolailles.fr lastig. Persoonlijk zou ik nee zeggen. Er zijn veel schoenen die voor minder dan $ 100 verkopen, en ik zou net zo tevreden zijn om te gebruiken voor het eten van kilometers. De Newton Energy kost $ 60 voor $ 60 en werkt net zo goed, zo niet beter. Newton zou zeggen dat hun schoenen duurder zijn om te maken en dat ze duurzamer zijn dan de meeste andere schoenen. Ik vind het argument over duurzaamheid nog steeds discutabel - sommige mensen kunnen 1000 mijlen uit een paar halen, maar anderen kunnen de oren of de hiel buitenzool dragen in veel minder. En er zijn mensen die 1000 mijl uit een veel goedkopere schoen kunnen halen. Dus voor mij is dit geen schoen die ik voor mezelf zou kopen (en ik zal mijn paar doneren, net als mijn praktijk met de meeste media-voorbeelden nadat een beoordeling is voltooid). Maar als je een fan bent van eerdere versies van de Motion en ge?ntrigeerd bent door het ontwerp met 5 oren, kan ik het ten zeerste aanbevelen. Geweldige schoen.
De Newton Motion III is verkrijgbaar bij Running Warehouse, Zappos en Amazon.com. Buiten de VS zijn ze verkrijgbaar bij Sportsshoes.com. Aankopen op deze sites ondersteunen het werk dat hier op Runblogger wordt gedaan en helpen dit als volgt te blijven komen - bedankt voor uw steun! Eens vorig jaar besloot ik dat het tijd was om een ??eindje van de marathon te stappen en me te concentreren op kortere, snellere races . Ik ben dol op marathons, maar de trainingscycli waren een probleem geworden en ik was Nike Air Max 90 Femme Noir het zat om al mijn inspanningen te richten op slechts een of twee races per jaar. Ik ben me ook gaan realiseren dat mijn lichaam beter gebouwd lijkt te zijn voor kortere afstanden - ik ben geen enorme vent, maar ik heb een groot frame, en hard rennen voor 26,2 mijl slaat me meestal behoorlijk lang uit de weg. Ik had een pauze nodig.
Ongeveer een maand geleden begon ik weer hard te trainen onder leiding van mijn coach, Caleb Masland. Ik wilde een test in het begin van mijn fitness, dus ik ging op zoek naar een lokale 5K. Het was een interessante ervaring. Ik sprong op Cool Running om naar het Asics Gel Saga Femme lokale raceschema te kijken, en terwijl ik de lijst met opties scande, begon mijn bloeddruk te stijgen. Mijn hart klopte en ik had vlinders in mijn maag. Ik was een beetje bang, en ik schaam me niet om dat toe te geven. Het was lang geleden www.nambuonmercato.com dat ik een 5K had gespeeld - ruim een ??jaar geleden sinds mijn laatste 5K-wegwedstrijd. Mijn primaire herinnering was dat racen met een 5K pijn doet. Echt slechte 5K-races doen pijn op een heel andere manier dan marathons pijn doen. Je kunt een marathon lopen in wat voor het grootste deel van de race als een relatief gematigd tempo aanvoelt. Pijn gaat niet eerder in dan rond de 18 kilometer, en de pijn is niet zoals bij een 5K. Ik loop in een 5K snel uit en concentreer al mijn inspanningen op het vasthouden aan. Het gaat om het beheren van de pijn en weerstand bieden aan de drang om te vertragen. Nike Roshe Run Femme Het duurt slechts ongeveer 20 minuten als alles goed gaat, maar het is 20 minuten worstelen. Ik was bang voor de pijn omdat het zo lang geleden was dat ik het voor het laatst had meegemaakt. Ik zat twee weken geleden aan de start Nike Air Presto Mujer van de SEA 5K zonder een sterk gevoel voor wat ik kon. Ik zou de winter doorrennen, maar geen grote mijlen en meestal in een vrij rustig tempo. Ik zei tegen mezelf dat ik gelukkig zou zijn met sub-20: 00, dus dat is waar ik naar streefde. Zoals het was, ging ik heel snel weg. Goed onder 6: 00 / mijl tempo voor de eerste halve mijl of zo. Ik voelde me goed, maar het was gewoon de adrenaline die me meedroeg. Ik vertraagde een beetje toen de pijn begon en eindigde de eerste kilometer in 6:05 uur.

Profile  

Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC [ DST ]