Deze week was vol
Nike Air Huarache Heren met leerervaringen voor mij. Een hete loop van 14 mijl op maandag herinnerde me eraan dat ik opnieuw hydratie serieus moet nemen nu het weer warmer wordt. Een 5K op donderdagavond herinnerde me eraan dat de koers en de omstandigheden op de racedag samen kunnen smelten om de hoop op een nieuwe PR te smoren. En diezelfde 5K-cursus achterstevoren om mijn familie te ontmoeten (ze liepen ermee) herinnerde me eraan hoeveel ik van deze sport houd - juichen op vrienden en het zien van
Nike Air Max Tavas Damen leden (vroeger en nu) van mijn 5K-beginner groep die naar de finish ging was verbazingwekkend opbeurend . Het was een geweldige nacht om in mijn geboortestad te rennen.Nike Free 4.0 Flyknit (29 mijl), Asics HyperSpeed ??6 (7 mijl), Skechers GoMeb Speed ??3 Prototype (6 mijl, inclusief 5K race).
Ik kocht uiteindelijk ook een paar van de New Balance Fresh Foam 980 van mijn LRS voor een toekomstige beoordeling.
Nike Roshe Run Mujer Ik stuur de New Balance MT00 v2 terug ongedragen vanwege een puntige pasvorm in de toebox en het besef dat ik bijna nooit een agressief gesjouwd schoen als deze nodig heb voor mijn typische hardloopbehoeften. Ongeveer een maand geleden had ik een 5K waarin Ik eindigde slechts twee seconden minder dan mijn PR. Zeggen dat ik gelukkig was, zou een understatement zijn. Het was pas mijn tweede 5K van het jaar en het gaf me hoop dat er binnenkort een nieuwe PR zou volgen.
Ik had mijn ogen gericht op de Concord Rock 'n Race 5K als mijn volgende poging. The Rock 'n Race is een van de grootste hardloopevenementen van het jaar in New Hampshire - voor een nacht worden de straten van mijn geboortestad overgenomen door een menigte van ongeveer 3.000 hardlopers en minstens zoveel wandelaars. Er zijn bands en eten op de baan. Voor een stad met iets meer dan 40.000 inwoners is het een behoorlijk
Nike Air Max 90 Damen Pink indrukwekkende gebeurtenis. Ik heb verschillende keren eerder de Rock 'n Race gelopen (het is alweer een aantal jaren geleden sinds mijn laatste poging) en ik wist dat de cursus zou worden moeilijker dan degene waar ik mijn vorige race op had gereden. Ik
Nike Air Presto Femme was vergeten hoe moeilijk het is. De koers begint snel, maar van mijl 1,5 naar ongeveer 2,6 mijl is er een langzame maar gestage klim, met een paar korte, scherpe hellingen. De laatste halve mijl bevat een grote afdaling die leidt naar een vlakke, snelle finish. Ik zal me aan het achtervolgen houden en zeggen dat ik niet PR heb gedaan bij de Rock 'n Race. Niet eens in de buurt. Sterker nog, ik eindigde bijna een volle minuut langzamer dan de 5K die ik midden april had gelopen. Ik had het gevoel dat het een gevecht zou worden voordat de race zelfs maar begon. Mijn benen voelden dood tijdens mijn warming-up - ik dacht dat ze misschien nog steeds herstelden van een lang, uitdrogende
Adidas Superstar Mens run eerder in de week. Het was een vrij warme nacht en ongeveer een mijl in de race voelde het alsof mijn mond volgestopt was met katoen - om de een of
Nike Air VaporMax Damen andere reden was ik op sterven voor wat water, wat me in een 5K bijna nooit overkomt. De heuvels bedolven me en ik had eenvoudigweg niet de kracht om op de helling te blijven. Ik gaf toe aan mijn schreeuwende benen en liet mezelf langzamer gaan. Ik zei tegen mezelf dat ik tevreden (niet blij, maar tevreden) zou zijn met een sub-20. Ik versloeg dat met slechts 10 seconden met een eindtijd van 19:50, en het was een worsteling om daar te komen met een bijna algehele inspanning in de laatste tiende van een mijl. Toen ik de finishlijn overschreed, was ik niet bijzonder tevreden met het resultaat. Mijn geesten trokken omhoog toen ik de weg achteruit liep om mijn familie te ontmoeten. Ik passeerde honderden hardlopers op weg naar de finishlijn. Ik zag vrienden. Ik zag en juichte op 4 of 5 lopers van mijn 5K-startersgroep die op weg
Nike Roshe Run Femme waren om hun allereerste 5K af te maken (ze deden de race in
Adidas Superstar Mens plaats van onze gebruikelijke trainingsdag op donderdag). Ik zag mensen van de 5K-groep van vorig jaar die nu vaste hardlopers zijn (wat geweldig is!). En toen zag ik mijn vrouw mijn 4-jarige zoon in een kinderwagen duwen en mijn 8-jarige dochter die naast haar liep (mijn oudste zoon was blijkbaar van de grond gekomen met een vriend). We liepen-liepen de laatste mijl samen en hadden veel plezier. Het zette de zaken een
Nike Roshe Run Damskie beetje in perspectief en ik werd een beetje boos omdat ik boos was over mijn eigen ras. Het voelde egoistisch om bezorgd te zijn over mijn eigen tijd in een nacht waarin mijn geboortestad de sport viert waarvan ik houd. Maar ik kan niet ontkennen dat het afronden van een minuut langzamer dan mijn vorige race nog steeds een beetje prikte.