RuneTrack Forums
It is currently Fri Jul 20, 2018 3:17 pm

All times are UTC [ DST ]

Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
PostPosted: Thu Jul 12, 2018 7:19 am 

Vanmorgen heb ik 13 mijl voltooid sinds het gisteren de hele dag regende en ik mijn run moest uitstellen. De omstandigheden waren vochtig en ik haalde een Nathan-drinkrugzak tevoorschijn met een blaas van twee liter. Ik had niet veel vloeistof nodig, vreemd genoeg, maar ik zou deze Nike Air Max 90 Mujer Rosas afstand niet lopen (het was een makkelijke vlucht en duurde Nike Air Max 270 Femme iets minder dan twee uur) zonder shirt.
Ik merkte geen hotspots of schuren op omdat ik de riemen regelmatig aantrok om het vest op mijn borst, schouders en rug te houden.
In termen van een shirt, zou ik zeggen dat directe blootstelling aan de zon een belangrijke factor is. Ik woon ten noorden van Atlanta en loopt in juni-augustus kan brutaal zijn tussen de hitte en vochtigheid. Als ik heel vroeg of laat in de avond tussen deze maanden kan uitstappen, kan ik kiezen voor geen shirt. Ik heb altijd een tech-shirt gebruikt, maar ik zou graag een paar singlets proberen om te zien hoe dit voelt voor een stukje huidbedekking.
Wat zelfbeeld betreft, zou ik zeggen dat dit ook meespeelt in de vergelijking. Ik bezoek ook de sportschool 5-6 dagen per week en til gewichten op en doe kernwerk. Mijn buikspieren zijn op geen enkele manier Nike Free Run 3.0 Damen gescheurd, maar ik zou zeggen dat mijn kern beter is dan sommige. Ik geloof dat mannen en vrouwen meer kans hebben om te gaan met een volledig shirt versus geen shirt voor mannen en tops of tanks met een blootgestelde kern voor vrouwen op basis van de perceptie van zelfbeeld. Ik draag een vochtafvoerend shirt of een singlet tijdens het hardlopen op warme dagen, niet echt uit bescheidenheid, maar om het risico op zonnebrand, uitputting van de hitte en uitdroging te verminderen. Ik vind een vochtafvoerend lichtgewicht shirt / singlet comfortabeler dan het vettige en / of Adidas Superstar Mens kleverige gevoel van extra hoeveelheden high-SPF zonnebrandcrème. (Ik ben ook een beetje op mijn hoede voor de hoge hoeveelheden oxybenzone in zonnebrandcrème ... zeker, studies van de oxybenzone in zonnebrandcrème die door de menselijke huid gaat, zijn tot nu toe Nike Air Max 90 Damskie niet doorslaggevend gebleken, maar waarom zou je het riskeren wanneer er een perfect werkbaar alternatief bestaat?) Het weer in mijn omgeving is ook nogal wispelturig, vooral in de lente en vroege / late zomer, dus het loont om een ??top te hebben in het geval van plotselinge neerslag of onverwachte temperatuurdalingen.
Ik heb echter geen probleem met andere hardlopers die ervoor kiezen om zonder shirt te lopen. (Natuurlijk, of je ervoor kiest om zonder shirt te lopen, moet waarschijnlijk gedeeltelijk afhankelijk zijn van de gebruiken / gewoonten van een plaats.) Ik ben Nike Air Max Thea Mujer gelopen op plaatsen waar iedereen - mannelijk of vrouwelijk - rond halfnaakt in het openbaar stoeit in potentie in de problemen kan komen met de lokale bevolking of bepaalde autoriteiten, dus het is alleen verstandig om rekening te houden met de lokale Nike Air Presto Mujer maatschappelijke mores.) Ik probeer zonder shirt te lopen, maar meestal zijn er niet zoveel dagen hier in Schotland, waar het warm genoeg is om erover na te denken. Omdat we dat niet doen ontvang betrouwbare hoeveelheden zonlicht Ik denk dat shirtless dragen een extra kick geeft aan vitamine D om mijn immuunsysteem te helpen.
Ik loop meestal met een shirt en draag het als ik door bevolkingscentra ren en als het warm genoeg is neem ik mijn top eraf en bind ik het om mijn afval. Eenmaal terug in drukkere gebieden heb ik mijn shirt gedaan. Niet dat het mij te veel interesseert om mijn eigen www.lavolailles.fr bescheidenheid, maar ik wil anderen niet beledigen. Mijn kinderen schamen zich vooral voor het idee dat hun vader topless gaat! Toen ik in maart een lokale marathon op het platteland leidde, was het zonnig en warm genoeg dat schavelen een probleem was, dus kleedde ik me naar beneden en genoot ik van de zon. Ik kreeg een opmerking over "hardcore" zijn bij aankomst op een waterstation. Voor het afmaken van het recht reikte ik terug, opnieuw ten voordele van anderen, zonder een top hier in Schotland rennen wordt nog steeds als een beetje daarbuiten gezien.

Profile  

Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC [ DST ]