RuneTrack Forums
It is currently Sat Oct 20, 2018 2:11 am

All times are UTC [ DST ]

Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
PostPosted: Mon Jul 09, 2018 6:37 am 

Roger Federer zal zijn krachten bundelen met nieuwe aanbevelingen als hij zich volledig bij Nike zal splitsen. De Zwitsers konden een tienjarig contract tekenen met Uniqlo, maar dat zou niet de enige zijn. De ESPN-schoenendeskundige Nick De Paula onthulde een aantal interessante details op Twitter. "Moet Roger Federer Nike verlaten voor de gerapporteerde Uniqlo-kledingaanbieding van $ 300 miljoen, dan hoor ik Nike Internationalist Damen dat zijn nieuwe potenti?le schoenenpartner Adidas kan zijn", schreef De Paula. Uniqlo produceert geen Nike Air Huarache Femme tennisschoenen, maar alleen herenkleding. Ook Novak Djokovic, voor Zo gebruikte Federer in www.annasantander.es Lacoste kleding en Asics voor schoenen: "Zolang ik geen nieuw contract bij een kledingsponsor heb, draag ik Nike, dat al 20 jaar een goede partner is". In de onderhandelingen met Nike zei hij dat hij erg betrokken is. Toen hij zei over de kans om in de toekomst een sterke bedrijvenambassadeur te zijn na Nike Air Max 1 Mujer zijn tenniscarrière, zei Federer: 'Ik nam vele jaren deel aan Nike Air Max Thea Femme onderhandelingen over contracten. Ik teken voor vijf, tien of meer jaar, ik vraag me af of ik in de toekomst ook Nike Air Vapormax Donne met deze partners wil samenwerken. Maar het is belangrijk dat ik tijd heb om te rusten en bij mijn kinderen te blijven. Zonder arrogant te willen zijn: Ik heb het idee dat er altijd voldoende kansen voor mij zullen zijn. '

Katie Boulter groeide de passie van tennis op de jonge Nike Free 5.0 Femme leeftijd van 5 en tegen de tijd dat ze 11 was, had ze de Lemon Bowl in Rome gewonnen Nike Free 5.0 Donne en op 14 was een finalist in de Junior Orange Bowl in Coral Gables, Florida. Boulter was een beetje uit haar element in Florida, toen ze werd geboren in Woodhouse Eaves, een dorp in Leicestershire, Engeland. Reizen en spelen op het tenniscircuit was fascinerend en opwindend, maar de sleutel tot het perfectioneren Nike Air VaporMax Femme van beide niveaus van haar spel was een uitdaging. De combinatie Nike Air Max 95 Mujer van het spelen van singles en doubles voor velen zou misschien overheersend zijn, maar voor Boulter Nike Roshe Run Mujergebruikte ze beide divisies om haar algehele spelmanschap te verbeteren. Ze ving 5 singles en 4 doubles titels op het ITF Women's Circuit en in maart 2014 was ze gerangschikt op nummer. 10 junior-speler ter wereld. Het jaar daarvoor greep ze de eerste senior dubbeltitel in Sharm el Sheikh. Maar het seizoen 2014 was succesvol voor Boulter die de dubbelronde finaliste Nike Air Max Tavas Donne won bij de Australian Open Girls 'met Ivana Jorovic. Ondanks het resultaat had ze een wildcard gekregen voor de kwalificatieronde van Wimbledon en won de $ 25.000 singles titel in Obidos afgelopen april met een andere singles titel in Fukuoka, Japan. Spelen in de Nottingham Open voelt als haar thuis en op dit moment gaat het goed met haar als ze haar 4e main-trekking match op professioneel niveau begint.

Boulter heeft Yanina Wickmayer en Sam Stosur gewonnen omdat Adidas ZX Flux Mujer ze met succes haar eerste WTA kwartfinale zal ingaan sinds haar nederlaag tegen Sam Stosur met 7-6, 6-1. Ze was dolgelukkig en zei: "Het is een enorme stap voor mij. Ze is een Grand Slam-winnaar en het is de eerste die ik heb verslagen. Katie Boulter wil natuurlijk gefocust en consistent Nike Air Presto Femme blijven en benadrukken dat" ... ik ben in de hoop dat er nog veel meer zullen komen ... Ik dacht dat ik mijn zenuwen heel goed vasthield ... "Katie probeert eraan te wennen om afstand te nemen in professionele toernooien startend in Nottingham en is ervan overtuigd dat haar prestaties in de ITF Circuit heeft alleen de weg ge?ffend voor een goed resultaat in de pro-tour. Kijken uit naar de toekomst wordt steeds boller voor Boulter, want ze wint de rond-na-Nike Air Max 90 Donne ronde in de hoop dat haar strategie?n en techniek blijven gedurende de duur van elk toernooi Nike Roshe Run Womens en overwinningen brengen, of het nu gaat met wedstrijden of Bovendien zijn de bedrijfsvooruitzichten van de medewerkers bijna in de piekfase en de algemene tevredenheid over het aantal medewerkers behoort tot de top van de branche. "

Profile  

Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC [ DST ]