RuneTrack Forums
It is currently Wed Mar 12, 2025 2:53 pm

All times are UTC [ DST ]

Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
PostPosted: Fri Jun 08, 2018 3:39 am 

Ultra-ultraljudets tunga (se bilden www.hijosdelvacio.es till v?nster) sveper runt b?da sidor av foten och f?ster vid fotb?dden vid ?verg?ngen av ?vre och tunga. Samma design som i Sense Pro (n?mnde jag att de var liknande skor?), Och det hj?lper till att h?lla skr?p borta fr?n foten Nike Air Max Command Femme (?ven om grit tenderar att samla mellan ?vre och tunga). Denna Endofit-design kramar foten och bidrar till skonens prestanda. Precis som med Sense Pro har Ultra snabba sn?ren som fungerar bra f?r mig, ?ven om de ?r lite l?ngre ?n vad som ?r n?dv?ndigt. Det finns en p?se p? toppen av tungan som kan anv?ndas f?r att sl?cka slacken - det ?r lite sv?rt att f? tillg?ng till efter att ha snurratat Nike Blazer Womens sn?ren, men du kan f? dem in d?r med lite fitta runt.
Salomon Sense Pro vs. UltraI'd beskriver passformen av Ultra som racing-flat snug. Kanske lite snuggerare ?n Sense Pro-passformen, s?rskilt fram?t (se j?mf?relsebild Nike Air Max 90 Hombre till v?nster). Men av n?gon anledning verkar b?da skorna fungera bra p? mina f?tter och jag har inte haft n?gon bl?sning, n?tning eller ?verdriven t?pressning. Jag har inte k?rt ultraljud i dessa skor (min max i dem ?r 10 miles) s? det skulle vara ett b?ttre test f?r passform med
Sense 3 Ultra sula ?r l?gprofil och fast, vilket bidrar till den snabba k?nslan. Ytters?len ?r tunn med sm? trekantiga klackar, s? vikten av sulan ?r inte ?verdriven (ett problem jag hade med Merrell AllOut Rush som jag granskade f?rra veckan). Det h?r kommer inte att vara en go-to-sko f?r att springa i leran, men traktionen var tillr?cklig Nike Air Max Thea Womens f?r de typer av terr?ng jag har k?rt p? (enkelsp?r, gr?sbevuxna l?ngdskidsp?r, grusv?gar).
N?r det g?ller skydd gjorde Profeel-film-rockplattan (gr?a omr?den som ses i framfoten i bilden ovan) ett bra jobb med att hantera Nike Air Max 90 Mens Black r?tter och stenar, aldrig haft n?gra problem p? h?rda saker p? sp?ren.
Salomon Sense 3 Ultra ?r en l?gprofil, l?ttviktig sko som k?nns snabbt p? sp?ren. Jag har haft n?stan varje mil jag har k?rt i dem, med mina enda riktiga klagom?l ?r att de ?r lite tuffa och de har utvecklat en sv?r att d?da stink. Om du har breda f?tter, se n?gon annanstans, men om du gillar en prestanda som passar f?r att kryssa Nike Roshe Run Femme i skogen, skulle det vara ett bra alternativ.
Salomon Sense 3 Ultra (och flera andra Salomonskor) s?ljs f?r n?rvarande genom 9/1 p? Running Warehouse. I USA ?r det ocks? tillg?ngligt p? Zappos (f?r n?rvarande p? Nike Air Max 90 Homme f?rs?ljning) och Amazon. Utanf?r USA kan det k?pas fr?n Wiggle (f?r n?rvarande s?ljs d?r en brunn). Ink?p gjorda via dessa l?nkar hj?lper till att st?dja produktionen av recensioner som den h?r - tack! Jag ska l?gga upp n?gra Adidas Superstar Mens inl?gg i veckan med skor som jag ?nnu inte har t?ckt n?gon annanstans och f?rst ?r n?gra nya 2015-utg?vor fr?n Asics .

En av samlingarna Asics featured ?r en ny linje inom sina "33" -serier skor. Dessa skor har ett skum som kallas Fluidfoam, vilket Asics skryter till som extremt mjukt men ?nd? resistent mot nedbrytning. Inte s?ker p? att jag f?rst?r riktigt juxtapositionen av supermjukt kudde med Nike Air Max 2017 Heren naturlig l?pning, men det ?r ett marknadsf?ringsproblem som jag antar. Jag brukar tycka om l?ga droppskor med minimalistiska, mjuka sulor s? n?gra av dessa ser tilltalande p? mig.

Profile  

Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC [ DST ]