RuneTrack Forums
http://runetrack.com/forums/

"betrokkenheid" van het volgende va
http://runetrack.com/forums/viewtopic.php?f=4&t=12178
Page 1 of 1

Author:  yaya2017 [ Fri May 04, 2018 7:07 am ]
Post subject:  "betrokkenheid" van het volgende va

Het is echter belangrijk om een ??geplande incrementele uitrol van de beperkte productieaantallen die gepaard gaan met baanbrekende technologie?n te onderscheiden. Hoewel de adidas Futurecraft 4D (of in het verleden de OG Flyknit Trainer) geleidelijk aan kan Nike Air Presto Womens groeien, is zijn zeldzaamheid meer een gevolg van de productie dan van de marketingstrategie. Een andere manier waarop merken hype cre?ren, is het cre?ren van lokale exclusieven. Als je niet kunt zeggen wat een lokale exclusiviteit is, stel je dan het tegenovergestelde voor van een 'algemene release'. Als je niet kunt posten wat een algemene release is, vraag het dan aan een ouder of een vriend van een pati?nt. Lokale exclusives bouwen opwinding op dezelfde manier die incrementele uitrol doen: door het aanbod te beperken ten opzichte van de vraag. In tegenstelling tot een uitrol is er echter niet noodzakelijkerwijs een directe uitlaatklep voor al die buitensporige behoefte. In plaats daarvan is het doel van een lokale exclusiviteit merkvorming, in de breedste zin van het woord. Wanneer een satijn Jordan 1 verrassend in New York Nike Air Huarache Damen neerstrijkt, is het doel opwinding voor een aantrekkelijk, exclusief product - en het merk Jordan. Wanneer een evenement-exclusieve EQT ADV valt op Art Basel 2016, is het doel opwinding voor een aantrekkelijk, exclusief product - en het adidas-merk. ComplexCon "Kennedy's." All-star adis. Wat deze releases missen in het verkoopvolume, maken ze meer dan goed voor de fanservaring (en natuurlijk voor de media). Ze waren niet beperkt tot een bepaalde stad of zelfs een evenement, maar de Europees exclusieve Air Jordan 1 van Virgil Abloh had zeker Amerikaanse sneakerheads die jaloers over de vijver keken.

Terwijl specifieke schoenen uiteindelijk een zoutinducerende algemene versie kunnen zien (zie: de Air Jordan 1 "Top 3 Gold"), houdt de gepubliceerde hype rond hun oorspronkelijke exclusiviteit het merk in een positieve ingesteldheid Nike Air Max 2017 Femme voor sneakerheads.In een tijdperk van geschaalde online doorverkoop en wereldwijde sociale media, doen lokale exclusives er echt toe? Misschien niet, althans in de traditionele 'Five Boroughs'-zin. Zolang lokale exclusives echter doorgaan met Nike Internationalist Femme het grijpen van zowel eyeballs als headlines, zullen merken ze blijven vrijgeven. Hype, net als politiek, is vaak lokaal. Gezien zijn plaats in de moderne media, zou men kunnen aannemen dat 'influencer marketing' een recent fenomeen is. Het uitgangspunt (identificeer figuren met het volgende, schakel ze in) is misschien wel een van de oudste promotietactieken in de mode. Givenchy's iconische "Breakfast at Tiffany's" jurk voor Audrey Hepburn is het bewijs van de culturele hobbel die de juiste uitlijning biedt. Echter, als de schermen zijn gekrompen, is het domein van de influencer alleen maar Adidas ZX Flux Damen uitgebreid. Vandaag splitst influencer marketing in twee kampen. Een van deze kampen bevat omroepen. Dit is de traditionelere definitie van 'influencer': musici, beroemdheden en mensen die in de cultuur in het algemeen het volgende hebben Nike Air Max 1 Mujer opgebouwd.

Over het algemeen werken merken samen met omroepen om een ??routebeschrijving in te stellen in plaats van snelle verkoop. Toen adidas Ellen Degeneres haar eigen aangepaste Stan Smiths stuurde vóór de herlancering van de schoen 2014, plaatste Ellen geen "link in bio" waar volgers kortingen konden krijgen. In plaats daarvan stuurde ze (en adidas) een ander bericht: deze binnenkort beschikbare schoenen waren mooi en een geliefd cultureel figuur waardig. Wanneer Nike schoenen naar stijlredacteuren stuurt (of adidas geeft Yung 1's weg tijdens Paris Fashion Week), hopen ze soortgelijke associaties op te bouwen. Omroeporganisaties zijn specialisten. Terwijl broadcasters hun volgers meestal bouwden via offline geproduceerd werk, bestaan ??specialisten uit de beroemde Instagram. Hoewel sommige specialisten uiteindelijk omroepen kunnen worden (bijv. Chiara Ferragni), worden zelfs degenen met zescijferige volgers gebonden aan het platform en worden ze door merken als zodanig gebruikt. De archetypische 'Instagram influencer' valt in deze categorie: een merk stuurt het influencer-product met dien verstande dat het verzonden product op sociale media zal worden getoond. In toenemende mate zal het merk de be?nvloeder voor de post betalen op basis van de grootte en de "betrokkenheid" van het volgende van de be?nvloeder: een mens veranderen in het functionele equivalent van een betaald mediakanaal.

Page 1 of 1 All times are UTC [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/