RuneTrack Forums
It is currently Wed Mar 12, 2025 1:36 pm

All times are UTC [ DST ]

Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
PostPosted: Wed Apr 18, 2018 4:34 am 

who goes by Voor week 13 van het meest recente NFL-seizoen moedigde de competitie spelers aan om goede doelen te steunen via het My Cause, My Cleats-initiatief. Het is Rivero's grootste week van het jaar en hij begint ver vooruit al aan cleats te werken om aan alle verzoeken van zijn klanten te voldoen. Rishard Matthews van Tennessee Titans selecteerde Know Your Rights, de liefdadigheid van zijn collegevriend Colin Kaepernick, en Rivero schilderde de naam van Kaepernick en Nike Air Max Tavas Damen een afbeelding van hem knielend met zijn haar gestileerd in een vuist.
"Die kreeg waarschijnlijk de meeste politieke aandacht, en het was zeer Nike Air Vapormax Femme controversieel," zei Rivero.Adidas Stan Smith Mujer Matthews eindigde die week niet, vanwege een hamstringblessure. Toch, "de schoen had zijn sporen verdiend nog voordat de game begon," zei hij .solesbysir op Instagram - schildert schoenen Nike Blazer Mujer voor atleten. Hij begon ze te doen voor leden van de Miami Dolphins van de NFL, en inmiddels heeft hij op maat geschilderde schoenen voor ten minste één speler in elk team in de NFL, evenals voor atleten in de NBA en MLB, voetbalspelers in het buitenland en boksers .
"Toen ik dit aangepaste tekenwerk voor het eerst begon, veranderde het van blauw naar geel, veranderde het van paars naar zwart en toen begonnen er meer berichten te worden," vertelde hij. "Toen begonnen ze diepere betekenissen te krijgen."
In 2014 had de DeSean Jackson Nike Air Max Thea Womens van Washington Redskins, een oude klant voor Rivero, een specifiek verzoek. Hij wilde 'iets Nike Air Max 90 Damen Pink cools' op zijn schoenplaat, herinnerde Rivero hem, maar hij wilde ook iets anders. Een New Yorkse grand jury had net besloten om geen politieagent aan te klagen in de dood van Eric Garner en Jackson wilde dat Nike Air Max Zero Damen zijn klampen lezen: "Ik kan niet ademen", de woorden die Garner hoorde, die in een video als officier worstelen om te zeggen hield hem in een koffer.
"Het was mijn eerste politieke schoen," zei Rivero. "Ik Nike Air Presto Dámské probeerde echt nergens voor op te komen, mijn spul was gewoon een kunstwerk, en toen hij me dat vertelde, zei ik: 'Oké, ik bedenk iets.'"

Het resultaat was een slangenhuidpatroon in de kleuren van Washington, bordeaux en goud, met de woorden aan de voorkant geschreven en aan het einde vervaagd.
"Dat ging behoorlijk snel viral," zei Rivero.
Hoewel de meeste van de schoenen die hij schildert apolitiek zijn, begint hij meer Nike Air Max 2017 Mujer verzoeken voor www.royerimprimeur.fr verfopdrachten in verband met nieuwsevenementen te ontvangen. Na de schietpartij in Dallas in 2016, schilderde hij nog een paar voor Jackson, dit keer, hemelsblauw bedekt met felgele Adidas EQT Support ADV Mujer voorzichtigheidsband, als een verklaring tegen geweld. Na de schietpartij in Las Vegas in oktober droeg Bryce Harper van de Washington Nationals "Pray for Las Vegas" schoenplaatjes met verschillende afbeeldingen van de Nike Air Max 2017 DamStrip.

Profile  

Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC [ DST ]