Att ignorera kommentaren om shinsplints, som vanligtvis ?r ett problem f?r nyare l?pare, uttalandet i denna recension som verkligen v?ckte mitt ire var f?ljande: "Kanske att b?ra en" barfota sko "?r i sig sj?lvt en st?ndig p?minnelse f?r att minska h?l-stampar. N?r allt kommer
Nike Air Max 90 Damen Rosa omkring kan
Nike Air Force 1 Femme du inte sl?nga h?len h?rt ner utan en stor kil gummi under den, s? skor som Nike Frees tvingar dig mer p? din mittfota och t?r. ”Jag vet inte hur du kan se p? h?len p? Free Run + och g?r detta uttalande - det ser ut f?r mig att vara ?nnu st?rre ?n det som finns p? b?de Free 3.0 och Free 5.0 (se bilden till v?nster - Uppdatering: jag har uppenbarligen fel i h?len,
Nike Air Max 90 Womensse det h?r inl?gget f?r mer). I sin introduktion av denna sko, tilldelar Nike till och med den f?rb?ttrade d?mpningen av Free Run +. Barfota-liknande l?pning handlar om att minimera d?mpning och h?lens storlek, och denna sko ?r d?rf?r ?nnu l?ngre fr?n "barfota-liknande" ?n tidigare modeller i Free line.I avslutar med att peka p? bilden som Wired inkluderar med deras recension verkar vara en annan sko ?n Free Run + jag har sett p? alla foton online (j?mf?r formen p?
Nike Air Max 90 Herr Nike Air Max 270 Damen h?len och bredden p? det gula bandet ovanf?r sulan i bilden h?gst upp p? det h?r inl?gget till Free Run + som visas p? bilden i min j?mf?relsebild). F?r att vara ?rlig ser bilden som ing?r i Wired-artikeln faktiskt ut att ha den st?rsta h?len p? alla skor som visas i det h?r inl?gget (Uppdatering - tack till Dennis i kommentarerna f?r att p?peka att detta ?r ett foto av Free
Nike Air VaporMax Dames 5.0 v4, inte Free Run +. Inte s?ker p? varf?r, men h?len ser onaturligt stor ut p? det fotot. ?nnu mer os?ker p? varf?r det finns en bild av Free 5.0 i en recension av Free Run + ???)! [Uppdatering 15.5.2010: Glad att se att de ?ntligen ?ndrade bilden till r?tt sko!] Det som ?r mest nedsl?ende f?r mig ?r att Wired sj?lva lade fram en video f?rra ?ret som visar skillnaden i fotsteg som uppst?r n?r de b?r Vibram Fivefingers vs ... en mer typisk sko (se nedan)
Nike Air Max Classic BW Mujer . De
Adidas Superstar Femme kanske borde g?ra en liknande j?mf?relse med Free Run + - Jag skulle vara villig att satsa p? att Vibrams fr?mjar en mer barfota liknande fotsp?r. S? jag h?ller med Wired om att dessa skor kan fungera som en minimalistisk sko p? startniv? vad g?ller deras l?tta vikt och flexibilitet, men de ?r l?ngt ifr?n den ”barfota-liknande” skon som Nike marknadsf?r dem som. Fr?n ett nyhetsutbud som Wired som v?rderar korrekt rapportering om vetenskap och teknik, skulle jag ha f?rv?ntat mig b?ttre i denna recension, s?rskilt mot bakgrund av deras utm?rkta tidigare arbete med Vibram Fivefingers. S? h?r ?r det - Nike, du tappade bollen p? den h?r. Det enda jag kan s?ga om frisl?ppandet av Free Run + (f?rmodligen b?ttre ben?mnt Free 6.0) och det uppenbara f?rsvinnandet av Free 3.0 ?r att Nike flyttar bort fr?n vad Free line ursprungligen
Nike Air Max Classic BW var t?nkt
Nike Air Max 90 Hombre Azul att vara. Ja, de skjuter ut om f?rdelarna med att "barfota springa" i sitt inl?gg som introducerar Free Run +, men egentligen finns det inte s? mycket "barfota-liknande" om skon annat ?n det faktum att den ?r l?tt och flexibel. Som n?gon som var ett stort fan av Free 3.0 ?r jag mer ?n lite besviken ?ver vad jag ser i denna sko. F?r de av oss som ?r fans av barfota och / eller minimalistiska l?per, orden "d?mpning" och " stabilitet ”?r omedelbara avst?ngningar, och b?da
Nike Air Max 90 Heren Zwartdessa ord betonas i Nikes beskrivning av denna sko. Nike Free Run + verkar spela en st?rre h?l ?n p? 3.0 eller 5.0 - Jag kan ha fel, men titta bara p? j?mf?relsebilden till v?nster och se om du h?ller med (Uppdatera: tydligen har jag fel i h?len, se det h?r inl?gget f?r mer). Jag ?r nu ?vertygad om att den f?rst?rkande nyttan jag f?r av mina lopp i Vibram Fivefingers
Nike Air Max 95 Femme beror p? bristen p? en uppbyggd h?l, som tvingar mitt steg / g?ng att anpassa sig, och d?rmed ger en mycket b?ttre tr?ning till soleusmuskeln i den nedre kalven och musklerna i mina f?tter.