RuneTrack Forums
It is currently Wed Mar 12, 2025 10:34 pm

All times are UTC [ DST ]

Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: aska mest p? skoen, f?
PostPosted: Sun Sep 30, 2018 3:39 am 

ag var ungef?r 5 ?r n?r jag f?rst f?rs?kte ?ka skateboard. Jag var s? ung, men det ?r bokstavligen allt jag ville g?ra. Jag ?lskade Nike Air Max 90 Dame det s? mycket. Adidas Superstar Womens PinkJag ville aldrig spela n?gon annan sport. Det var en g?ng, ganska snart efter att jag b?rjade ?ka skridskor, att jag f?rs?kte rullskridsko?kning. Jag hatade det. Jag tog skridskorna s? fort och jag var s? arg. Jag ville bara ?ka skridskor varje dag.
Jag ?r 23 nu och s? stoked att ha min egen signatur Nike sko, Nike SB Nyjah. Sj?lvklart har Nike SB bara gjort detta med n?gra personer i skateboarding (Eric Adidas Deerupt Womens Koston, Paul Rodriguez,www.denisbensimon.fr Stefan Janoski), alla legender, s? jag k?nner mig helt hedrad att vara med i den gruppen.
Det viktigaste f?r mig var omedelbar inbrott och livsl?ngd eftersom jag gillar att skata mina skor under l?ng tid. Framsidan m?ste vara tunn och n?ra foten f?r att ge dig b?ttre kontakt med din fot och b?ttre anslutning till styrelsen. Du beh?ver din sko f?r att k?nna dig sliten men ?nd? beh?lla r?tt flick och k?nna Adidas ZX 750 Femme dig r?tt p? din br?da. Ingen vill ha en styv, skrymmande, tjock, puffy sko l?ngre.
Den f?reslagna l?sningen var en ny materialgummi ?vre, och jag trodde att det var sketchy f?rst. Jag f?rv?ntade mig att vi skulle g? med mocka eftersom det var det jag alltid har skridit in. Men vi f?rs?kte det, och det var s? legit. ?rligt perfekt. Det ?r v?ldigt tunt, s? det tar bara en dag eller tv? att verkligen bryta in. www.jwrennie.co.uk Men det tar l?ng tid Nike Air Max 90 Womens att rippa och jag tycker att det ?r viktigt f?r barn d?r ute. De vill kunna skate i sina skor ett tag.
Vissa m?nniskor kommer fortfarande att vara sketchy om materialet, men jag tror ocks? att de kommer att vilja prova det. Och jag tror att det ?r definitivt vad som kommer att ?verraska mest p? skoen, f?r ?ven om den ?r s? tunn skater det riktigt bra, och det varar.
Det ?r ocks? super bekv?mt. Jag ville Nike Air Huarache Femme att det skulle vara n?got jag ocks? ?lskar att b?ra hela tiden. I det f?rflutna skulle jag ha en viss skate sko och sedan skulle jag p?, som en chill sko efter. Jag skulle skate Blazer Damp sedan ha p? Janoskis n?r jag var chillin '. Jag ville att detta skulle vara b?da. Jag har varit riktigt inblandad i denna skos process sedan b?rjan, n?stan tv? ?r sedan. Tv? ?r ?r en l?ng tid. M?nga har pratat om skon och Adidas ZX 700 Dame f?rutse det l?nge.Adidas Superstar Hombre Jag k?nde definitivt trycket. Jag har h?rt lite ?terkoppling l?ngs v?gen fr?n killarna som har testat det ett tag, och jag skulle alltid fr?ga dem varje fr?ga m?jligt, som "?r du s?ker p? att det ?r okej? ?r du s?ker p? att du inte k?nner s? h?r om det? "Svaren var alltid bra, men jag ville vara s?ker.
I slutet av dagen ?r jag en skateboarder. Skateboarding ?r mitt jobb. M?nga m?nniskor t?nker inte p? det Nike Air Max 90 Femme s?ttet - och det ?r det b?sta Nike Air Max Zero Mujer jobbet att eventuellt ha - men det ?r fortfarande ett jobb. Jag k?nner att jag har blivit ganska van att titta p?, att vara p? kamera. Och f?r varje t?vling och t?vling vill jag bara g? ut och g?ra mitt b?sta. Att arbeta p? den h?r skon var inte annorlunda.

Profile  

Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC [ DST ]