Jag ha
Nike Air Max 270 Femmetar Twitter lika mycket som n?sta person, men jag har alltid troddat mig att vara ogenomtr?nglig f?r sitt korrupta inflytande. Jag ?r ledsen att rapportera att jag hade fel.
I f?rra veckan s?g jag en framtr?dande r?st i l?pande
Nike Air Max 270 Womens media n?r jag rullade genom mitt fl?de och f?rklarade att Nike hade sl?ppt den senaste versionen av sin eftertraktade 4% racingsko. Det var br?dskande i meddelandet; uppenbarlig
Nike Air Max Penny Womensen gick Nike Zoom Vaporfly 4% Flyknit snabbt. Det var allt jag beh?vde h?ra. Inom n?gra minuter l?mnade jag ?ver min kreditkortsinformation till Nike.com och st?llde in en ny, tvivelaktig PR genom att spendera $ 250
Nike Air Zoom Spiridon Femme p? ett enda par l?parskor. ?tminstone var jag inte den enda lemming som h?ll sig borta fr?n e-handelskliffen, eftersom skorna s?ldes samma dag. (Jag kollade.)
Det var sj?lvklart att tidpunkten f?r Nike: s senaste produk
Adidas POD S3.1 Womenstlansering inte var oavsiktlig. P? s?ndag tittade jag p? Chicago Marathon, d?r f?retaget ?r en stor sponsor. Tja, se, de allra flesta professionella l?pare hade sporten samma racer som jag bara hade pantat mitt hem f?r.
"Det
Adidas ZX 750 Dames?r intressant att se att de flesta fr?mre l?pare har samma skor," sa en av NBC: s kommentatorer. Kanske r?dd f?r att n?tverket var i fara f?r att bryta mot lagen om opartiskhet, den andra annons?ren snedde snabbt att de inte skulle avsl?ja skos?llskapets identitet. Det var en imponerande och helt ?verfl?dig sk?nsm?ssig sk?nsm?ssig bed?mning.
De 4% Flyknitsna ?r inte diskreta. Deras fluorescera
Nike Air Max Vision Mujernde vermillionsf?rg, kombinerad med den allm?nna mediahype runt skon, betyder att l?pare inte kan b?ra dem och vara inkognito, vilket givetvis kan vara po?ngen. Det ?r praktiskt taget om?jligt att rocka ett par 4% s uta
Adidas Deerupt Womensn att uttr?da dig sj?lv som den typ av person som spenderar 250 dollar p? l?parskor.
Det skulle vara en sak om Vaporfly 4% bara var ett annat avancerat objekt i en detaljhandelskategori som alltmer sl?s samman med lyxmarkna
Nike Air Vapormax Mujerden. Men sedan dess avsl?jades f?rra ?ret har ber?ttelsen kring skoen dominerats av hur dess distinkta design kan bidra till att f?rb?ttra l?pekonomin med fyra procent (d?rav namnet) och driva b?rare till snabbare tider. Nike bes
Nike Air Max 2017 Womenst?llde ?ven en studie f?r att bevisa att detta var fallet. F?rra m?naden fick 4% ov?rderlig PR n?r Eliud Kipchoge utvisade marathon v?rldsrekord med 78 sekunder medan du b?
Nike Air Max 90 Womens Pinkr p? sko. Det var skonsam marknadsf?ring p? Nike f?r att inkludera "4%" i produktnamnet, s? att ingen skulle gl?mma att denna sko lovar att f?rb?ttra din prestanda. Och det ?r saken: att ha ett par Vaporfly 4% s ?r at
Nike Air Max 90 Mens Camouflaget stilla bekr?fta din tro p? det l?ftet. Det ?r att meddela dina medarbetare att du inte bara ?r den person som tillbringar 250 kr p? l?parskor, men du g?r det f?r att du faktiskt tror att de kommer att g?ra dig sna