RuneTrack Forums
It is currently Tue Mar 11, 2025 7:39 am

All times are UTC [ DST ]

Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
PostPosted: Tue Jun 27, 2017 8:03 am 

2010 Toekomstige Sole Jordan Winner Chris Dixon2010 Toekomstige Sole Design Competitie Jordan Team College Grand Prize Winner.words_Chris DixonChris DixonMy reis naar de Future Sole finals begonnen in de 7e klas op Anne Chesnutt Middle School, Fayetteville, NC, in mevrouw Washburn's muziekklasse. Ik was een fan van zowel sneakers als basketbal en mijn moeder had me slechts twee paar sneakers voor het jaar gekocht. Net als je gemiddelde 13-jarige basketbalspeler, wilde ik meer. In de muziekklasse begon ik mijn vrienden schoenen te schetsen, omdat ze vaak opschakelen, maar ik zou mijn twist op de sneakerschets zetten. Ik bleef schetsen en teken schoppen, maar basketbal was mijn eerste liefde. Echter, de liefdeafsluiting die door middel van middelbare school en D2-bal duurde, groeide al snel oud en ik vond een nieuwe liefde: kunst en design. Ik heb mijn hoofdvak uit het bedrijfsleven veranderd en in focus op grafisch ontwerp gewerkt. Na veel tijd, hard werk en gebeden te hebben, kreeg ik een bericht op sneakernews.com. De toekomstige Sole design competitie verhoogde de leeftijdsgrens tot 25. In mijn hart wist ik dat nike air max zero dames ik iets moest doen. Dit was mijn kans om mensen mijn passie te laten zien! Met veel verplichting voor alle mensen die voor mijn Air Jordan 2k11-concept hebben gestemd ... kan ik je nederig vertellen over mijn Future Sole-ervaring. Uitzoeken dat ik finalist was in de Future Sole competitie was het meest spannende nieuws van mijn leven. Ik viel op mijn knieƫn met tranen van vreugde en mijn handen kwamen hoog op! Ik ging naar het hoofdkwartier om voor enkele van mijn designhelden te presenteren! Na een lange vlucht maakte ik het naar Portland, waar ik de finalisten een voor een begon te ontmoeten. We hingen een tijdje uit en gingen dan met D'Wayne Edwards naar het avondeten. Daar ontmoetten we met ontwerper Wilson Smith III en Sean Williams van Obsessive Sneaker Disorder. Ze hebben ons gepraat over de ervaring en het belang van Future Sole en wat we er vanuit zouden moeten nemen. Na de geweldige maaltijd en goede lachen namen we het terug naar onze hotelkamer om te chillen. Op de Nike World Headquarters-campus was de volgende dag alsof ik mijn dromen snel realiseerde! D'Wayne en Wilson ontmoetten ons voorop om de tour te starten. Sinds het zondag waren sommige gebouwen gesloten, maar dat was prima omdat alleen het zicht van de architectuur geweldig was. We bereikten het Jordaangebouw. Ik hoopte dat de pearly poorten zouden openen en ze deden! We liepen in en bam! Ik zag alle 25 Air Jordans in glazen gevallen. WOW is wat ik in mijn hoofd zei, terwijl Sean me hield. Ik was erin! We namen de lift naar boven. We hebben een rondleiding door het kantoor gemaakt waar ik een aantal geheimzinnige projecten heb gezien. Ik wilde niet vertrekken. In het Michael Jordan Building hadden we een korte viering voor de kijker's keuze. De volgende nike air max plus tn ultra dag gingen we terug naar de campus voor een gedetailleerde tour. Ik ging weg met mijn mentor Ben, die me naar de verschillende gebieden in het Mia Hamm-gebouw bracht waar ik een stelletje koele ontwerpers ontmoette. Het hoogtepunt van mijn tour was toen Ben me Eric Avar ontmoette. Ik was nog nooit zo starstruck geweest tot die dag! Dit is de man die me voor de meest frisse Nikes schraapt! Hij heeft mij gezegend met een aantal bemoedigende woorden, tips en vooral zijn tijd. Ik heb een kijkje genomen op wat hij schetste en het leek de Kobe's van de toekomst te zijn. Net met Avar praten, heb ik het gevoel dat ik net de competitie heb gewonnen! Ik heb de rest van de bemanning ontmoet en we hebben naar het Tiger Woods-gebouw geleid, waar de presentaties plaatsvonden. Geen tijd om nerveus te worden Het was een showtijd! Ik keek naar mijn ontwerpbord en ik werd weggeblazen! Mijn schoen was aanraken! Iedereen verzamelde en nadat we allemaal over onze modellen hadden gedronken, namen we onze stoelen. De gastheer, Julian Duncan, was erg enthousiast over het evenement! Ik heb met vertrouwen gepresenteerd en ik was opgewonden om het publiek te laten weten over mijn schoen. Ik was zo jittery toen ik ging zitten, maar nadat ik gepresenteerd had, voelde ik me goed. Toen Julian aankondigde dat ik de grote prijswinnaar adidas voetbalschoenen sale van de categorie Jordaniƫ was, ging ik naar Ben en glimlachte BIG. Ik heb bijna flauwd toen ik mijn acceptatie speech gaf. Toen kwamen de camera's, en visitekaartjes kwamen overal vandaan. Ik vond het geweldig. Ik was nooit in een nationale competitie geweest. Ik denk dat het mijn tijd was. My Future Sole-ervaring was de beste ervaring van mijn leven ... ..VOOR VERVOLGD !!!!!!! Lees meer over de 2010 Future Sole Design Competition.

Profile  

Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC [ DST ]